תוכן שיווקי
לקראת כנס Commvault Launches Major Shift - ה-4 ביוני, הגן בשפיים

שותפי קומוולט מספרים: אורי הוסיט, מיקרוסופט ישראל

03/06/2024 11:10
אורי הוסיט, Modern Work Lead, מיקרוסופט ישראל.

שם: אורי הוסיט

תפקיד: Modern Work Lead, מיקרוסופט ישראל.

מהי מהות השותפות ביניכם לבין קומוולט?
"מאז 2011, ארגונים שמשתמשים במיקרוסופט 365 נהנים ומשתדרגים יום יום בחוויית הפרודוקטיביות שהפלטפורמה מעניקה להם. בקרב ארגונים רבים, ובעיקר בארגונים גדולים, 365 היה בין פתרונות הענן הראשונים שהם חוו. הענן – יחד עם מודל האחריות ההדדית שבו – נותן המון שקט לארגונים בגזרות רבות, ויחד עם זאת לקוחות פועלים כדי להעצים את תוכניות ההמשכיות העסקית שלהם ומחפשים פתרון הוליסטי שיוכל לתת מענה כולל, מיטבי ומקצועי לכלל נכסי המידע שלהם, לרבות Microsoft 365, ועל אחת כמה וכמה כשאנחנו מעצימים את משאבי הענן האלה ב-GenAI עם Copilot. כאן נכנס שיתוף הפעולה הפורה שלנו עם קומוולט. בזמן שמיקרוסופט מצעידה את העולם קדימה עם חדשנות מעוררת השראה, קומוולט משמשת Enabler משמעותי, שעוזר לארגונים לאמץ את הפתרונות מהר ובאחריות".

ספר על הפעילות המשותפת בשוק הישראלי
"צוותי מיקרוסופט ו-קומוולט עובדים בצורה משותפת זה זמן רב. החברות שותפות למעלה מ-20 שנה, ויחד הן פועלות מול חברות בכל הסקטורים ובכל הגדלים, מסטארט-אפים ועד ארגונים גדולים – כולל תעשיות מסורתיות כמו ביטוח, פיננסים, בריאות, בהן הרגישות למידע הלקוח ולהוראות הרגולציה היא בראש סדרי העדיפויות. קומוולט ומיקרוסופט משחררות את המגבלות במסע של הארגונים, תוך מתן שירותים מודרניים מאובטחים וגיבוי חוצה פלטפורמות ומשאבים".

מה לדעתך היתרונות עבור הלקוחות בפתרונות של קומוולט ובחיבור עם מיקרוסופט?
"השותפות ומערכת היחסים ארוכת השנים של קומוולט ומיקרוסופט מאפשרות לארגונים להרגיש חוויית שירות ותמיכה באיכות גבוהה, שכן גם קבוצות המוצר וגם האנשים בחזית של שתי החברות עובדים בצורה צמודה מול הלקוחות. היתרון, ש-קומוולט מביאה עם מטאליק, הוא תשתית SaaS שרצה על גבי Azure בקרבת ה-Workloads הגדולים והקריטיים של הלקוחות. הדבר מאפשר חוויה טכנולוגית טובה יותר בתחום חוסן הסייבר וההגנה על הנתונים וההוכחה לכך היא גם הכניסה של קומוולט להיות בין השותפות הבודדות שזכו לספק שירותי גיבוי Native עם הטכנולוגיה החדשה של Microsoft 365 Backup".

לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים