תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Commvault SHIFT

שותפי קומוולט מספרים: עודד שחר, מנכ"ל דאטה בנק

09/06/2024 12:05
עודד שחר, מנכ"ל דאטה בנק.

שם: עודד שחר

תפקיד: מנכ"ל דאטה בנק (DataBank)

מהי מהות השותפות ביניכם לבין קומוולט?
"השותפות בין דאטה בנק לקומוולט מתמקדת במתן פתרון גיבוי כשרות (Backup as a Service) מהמתקדמים בשוק ללקוחותינו. הסינרגיה נוצרת באמצעות שילוב המומחיות הטכנולוגית של קומוולט עם היכולת שלנו לספק שירותים מותאמים אישית לכל לקוח, יחד עם תמיכה טכנית מלאה. העבודה המשותפת כוללת הטמעת טכנולוגיות חדשניות, הדרכות מתמשכות לצוותים שלנו ושיתוף פעולה רצוף במציאת פתרונות מיטביים".

ספר על הפעילות המשותפת בשוק הישראלי
"הפעילות המשותפת שלנו בשוק הישראלי כוללת מגוון רחב של יוזמות שיווקיות ומכירות. אנחנו נותנים חסויות בכנסים. צוותי המכירות שלנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם צוותי המכירות של קומוולט כדי להציע פתרונות מותאמים אישית ללקוחות פוטנציאליים וקיימים. בנוסף, יש לנו חיבור חזק בין הצוותים הטכניים שלנו שמאפשר לנו לתת מענה מהיר ומקצועי לכל צורך של הלקוח. בזכות השותפות, הצלחנו לספק פתרונות מורכבים למגוון לקוחות ולראות הצלחות משמעותיות בשוק. לקחנו חלק, כמובן, באירוע SHIFT והצגנו בו את החיבור בין שתי החברות".

מה לדעתך היתרונות עבור הלקוחות בפתרונות של קומוולט?
"הפתרונות של קומוולט מציעים ללקוחות שלנו יתרונות רבים, ביניהם: אבטחת מידע גבוהה – קומוולט מספקת פתרונות גיבוי והתאוששות מאסון ברמה הגבוהה ביותר, מה שמבטיח שהמידע של הלקוחות מוגן בצורה מיטבית. בנוסף, גמישות והתאמה אישית – הפתרונות ניתנים להתאמה אישית לפי צרכי הלקוח, מה שמאפשר להתאים את הפתרונות לדרישות המיוחדות של כל ארגון.

כמו כן היא מציגה לשוק חדשנות טכנולוגית – קומוולט מתעדכנת כל הזמן בטכנולוגיות החדשות ביותר ומביאה את החידושים הללו ללקוחות. ולבסוף היא מספקת שירות ותמיכה מקצועית – השותפות שלנו עם קומוולט מאפשרת לנו להעניק ללקוחות תמיכה טכנית מקצועית וזמינה תמיד. אנו נמשיך ונפתח את השותפות הפורייה שלנו עם קומוולט".

אירועים קרובים