תוכן שיווקי

פלטפורמת Kyndryl Bridge – חיסכון שנתי של כשני מיליארד דולר

09/06/2024 15:32
דרור פרל, מנכ"ל קינדריל ישראל.

סביבות מרובות עננים ומערכות IT מורכבות הפכו להיות מאוד מאתגרות לניהול ותחזוקה. קינדריל, חברת שירותי האינטגרציה הגדולה בעולם, מרחיבה את הפתרון מבוסס הבינה המלאכותית שלה, שמסייע ללקוחות לחסוך בעלויות ניהול ותחזוקה של מערך ה-IT וסביבות הענן שלהם.

פלטפורמת האינטגרציה החדשנית Kyndryl Bridge היא לא רק כלי; היא פתרון הולסטי רחב, שמציע מעל 190 שירותים חדשים ומסייע ללקוחות לחסוך כשני מיליארד דולר, כתוצאה מהימנעות מאירועים גדולים ועלויות תחזוקה מתוכננות ולא מתוכננות, בפחות משנתיים.

Kyndryl Bridge בולטת כפלטפורמת אינטגרציה, שנועדה לייעל ולפשט את ניהול המערכות המבוזרות וסביבות הענן המורכבות. על ידי חיבור כל המערכת הארגונית לפלטפורמה אחת, היא מציעה יכולות ריכוז מידע, ניטור, ניתוח וניהול חסרי תקדים של מידע בסביבות הענן והאון-פרמיס כאחד. אינטגרציה זו מאפשרת לעסקים לנהל את התשתיות של כלל המערכות הארגוניות בענן שלהם בצורה יעילה יותר, ולהבטיח שכל הרכיבים פועלים יחד.

האימוץ ההולך וגדל של הפלטפורמה מדגים את הקריטיות שלה בשוק, כאשר לקוחות משלבים סביבות ושירותים מקומיים יחד עם ענן בפלטפורמה פתוחה, כדי להשיג יכולת צפייה, ניתוח והפקת תבונות מתוך המידע הארגוני – מה שמסייע ביעילות ושיפור ביצועיים. קינדריל מציגה בנוסף יכולות שיעזרו ללקוחות להאיץ את אימוץ הבינה המלאכותית שלהם, ולעמוד בדרישות הרגולטוריות הגדלות והולכות.

אספקת פרודוקטיביות גבוהה יותר

"Kyndryl Bridge מספקת ללקוחות 100 מיליון אוטומציות ויותר משלושה מיליון תובנות ניתנות לפעולה בחודש. זה מניע את המהירות, האמינות והפרודוקטיביות של פעולות ה-IT ואנשי ה-IT, כך שעסקים יכולים לחזק עוד יותר את האופן שבו הם תומכים בלקוחותיהם", אמר דרור פרל, מנכ"ל קינדריל ישראל. "הפלטפורמה, בשילוב המומחיות של קינדריל, מסייעות ללקוחות לחסוך בעלויות, לשפר את חוסן הסייבר שלהם ולעמוד בדרישות הרגולציה".

"אנחנו מספקים מערך יכולות טרנספורמציה ללקוחות שלנו בקצב מהיר, תוך שימוש בדאטה שלהם, ניתוח ושילוב כלי בינה מלאכותית, וניסיון שצברנו במשך שנים – כדי לייעל ולפשט את המורכבות ההולכת וגוברת של סביבות ה-IT הקריטיות", ציין עידו ופנר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קינדריל למדינות מזרח אירופה והים התיכון. "קינדריל ממשיכה להשקיע בהרחבת השירותים המספקים ערך עסקי ללקוחות באמצעות Kyndryl Bridge, כך שהם יכולים למקסם את ההשקעות הטכנולוגיות שלהם כדי להשיג רווחי פרודוקטיביות ולהאיץ את מסעותיהם הדיגיטליים".

סטנדרטיזציה ושיטות עבודה מומלצות כעמודי התווך

תכונה מרכזית של Kyndryl Bridge היא הסטנדרטיזציה של ניהול סביבות הענן והאון-פרמיס. עם פלטפורמה זו, כל החשבונות משתמשים באותן יכולות – מה שמבטיח עקביות ויעילות. סטנדרטיזציה זו מבוססת על ניסיון בן עשרות שנים, שבהן קינדריל ניהלה מערכות מורכבות ומבוזרות, ופיתחה נהלי העבודה מומלצים. משתמשי Kyndryl Bridge יוכלו ליהנות ממגוון הידע, וזוכים לגישה מושפרת לעבודה עם נתונים, יכולת צפייה בכלל המערכות, טלמטריה, אוטומציה ומנוע מבוסס בינה מלאכותית, שמסייע לאתר תקלות.

בליבה של Kyndryl Bridge נמצא מנוע הליבה שלה, שמבוסס עלAIOPS ומשולב בינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לנהל את כלל מערכות ה-IT של הלקוחות. תכונה זו מייצגת התקדמות משמעותית בניהול מערכות מורכבות, ומשתמשת ב-AI כדי לשפר את היעילות התפעולית. AIOPS הוא רק ההתחלה; הפלטפורמה כוללת גם פונקציונליות של חיסכון בעלויות, אבטחת מידע, ניהול סביבות ענן מרובות, שירותים מבוססי ענן, כלים למפתחים ועוד.

Kyndryl Bridge מאוד דומה למרקט פלייס גדול, מציעה מעל 190 שירותים ומתנהגת כפלטפורמה של רכישת שירותים פתרונות זהה לאלה של ההייפר-סקיילים הגדולים. תוכלו למצוא שם ארסנל רחב של כלים ושירותים בתחומי הסייבר, הבינה המלאכותית, ה-SecOps, ה-FinOps, ה-DevSecOps ואף שירותי GenAI. כך, הארגונים והלקוחות של קינדריל יוכלו להתמודד עם כלל האתגרים בכל סגמנט, ללא תלות במורכבות מערכות המחשוב שלהם.

מחויבותה של קינדריל לחדשנות מתמדת והבנתה את סביבות המחשוב המורכבות הופכת את Kyndryl Bridge לנכס חיוני עבור ארגונים שמחפשים לנווט באתגרי ניהול ה-IT המודרני. עם גישה מקיפה ופונקציונליות רב תכליתית, Kyndryl Bridge צפויה להפוך לאבן יסוד בנוף ניהול המחשוב הארגוני.

אירועים קרובים