תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Commvault SHIFT

שותפי קומוולט מספרים: מאיה כהן-לוביץ', קלאודאדג'

10/06/2024 13:40
מאיה כהן-לוביץ', מנהלת צוות מנהלי לקוחות ו-Customer Success בקלאודאדג'.

שם: מאיה כהן-לוביץ'

תפקיד: מנהלת צוות מנהלי לקוחות ו-Customer Success בקלאודאדג' (www.cloudedge.co.il)

מהי מהות השותפות ביניכם לבין קומוולט?
"קלאודאדג' – הנמנית על חברת בזק לאומי – היא חברת סיירת איכותית, המורכבת ממומחים הטובים בתחומם, המספקים פתרונות שונים של מיקרוסופט ובמרכזם פתרונות הענן של מיקרוסופט. החברה מספקת שירותים למגזרים בכל סדר גודל, מסטארט-אפים, דרך חברות תעשייה, היי-טק ופיננסים, ועד גופי ממשלה וביטחון. אנו מבצעים מגוון פרויקטים בתחום הענן: יישום ענן לאחסון ופיתוח, DevOps, אבטחת מידע, AI ועוד. פתרון הגנת הנתונים בענן ליישומי ענן – SaaS או נתוני און פרמיס – מהווה פתרון מרכזי ב-קלאודאדג' עבור לקוחותינו, המעוניינים לשמור על היישומים והנתונים שלהם מוגנים, ובמקרה של תקלה או פריצה – שתהיה להם היכולת לשחזר ולהתאושש במהירות.

באמצעות מטאליק של קומוולט אנו יכולים לגבות את הנתונים בענן Azure של מיקרוסופט, AWS או אחרים. מדובר בפתרון משלים בפרוייקטים שאנו מבצעים. אנו מיישמים פתרונות כגון Office 365 ומטאליק, או וירטואליזציה של Azure ומטאליק, המספק הגנה ליישומים ענניים אלו. יחד עם קומוולט אנו יודעים לספק ללקוחות שלנו ערך הנגזר ממקצועיות, שירות, תמיכה ומוצרים משלימים – פתרונות מקצה לקצה. קלאודאדג' וקומוולט הם שותפים צמודים של מיקרוסופט, ולכן השותפות טבעית והלקוח מקבל את המעטפת הטובה ביותר של מוצר מצויין וערך גבוה של שירות ומקצועיות".

ספרי על הפעילות המשותפת בשוק הישראלי
"מדובר בשותפות אמיתית. אנו משתפים פעולה עם קומוולט לאורך כל השנה בפעילות הדרכה, שיווק ומכירות. אנו מבצעים לאורך השנה שולחנות עגולים, וובינרים משותפים והדרכות. לעיתים מבצעים פעילות משותפת עם מיקרוסופט. כל האסטרטגיה המשותפת שלנו היא ללוות את הלקוח באופן מלא בכל צרכיו בתחום הענן – משלב בחינת הפתרונות ועד היישום והליווי".

מה לדעתך היתרונות עבור הלקוחות בפתרונות של קומוולט?
"בראש ובראשונה הנושא של Plug&Play – קל מאוד ליישם ולהפעיל במהירות את פתרון מטאליק. זהו פתרון אינטואיטיבי המספק את כל מה שצריך עבור הגנת נתונים – מאבטחת מידע ובמיוחד מניעת מתקפות כופר, דרך גיבוי ועד שחזור והתאוששות מהירים. לקומוולט יש יתרון נוסף שבא לידי ביטוי בצוות המקצועי שלהם, המסייע לנו לתפור את הפתרון ללקוחות וללוות בשירות ותמיכה".

אירועים קרובים