תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Commvault Shift

שותפי קומוולט מספרים: אבינועם צפלאוי, הראל טכנולוגיות מידע

16/06/2024 10:28
אבינועם צאפלוי, VP of System Engineering בהראל טכנולוגיות מידע.

שם:  אבינועם צפלאוי

תפקיד: VP of System Engineering בהראל טכנולוגיות מידע

מהי מהות השותפות ביניכם לבין קומוולט?

"אנו בהראל רואים בשותפות עם יצרן כשותפות שאמורה להפיק את המיטב לשני הגורמים ובוודאי ללקוחות. להראל יש סלוגן שאומר: "האנשים עושים את ההבדל". ניתן להגיד, שהשותפות עם קומוולט היא סוג של משפחתיות ואמון הדדי הנמשך כבר שנים רבות".

ספר על הפעילות המשותפת בשוק הישראלי (פעילות שיווקית משותפת, פעילות מכירות משותפת, חיבור בין הצוותים, לקוחות והצלחות).

"שיתוף הפעולה בין הראל לבין קומוולט הדוק לאורך כל השנה. בין הצוותים של שתי החברות יש כימיה מצוינת. לאורך השנה אנו עורכים מספר אירועים ללקוחות על מנת שיכירו וייחשפו לפתרונות של קומוולט. פעם בשנה אנו עושים אירוע בצפון ללקוחות הצפוניים של הראל. בנוסף, מתקיימים מפגשים עם לקוחות ללימוד טכני של הפתרונות. צוות קומוולט מסייע לנו רבות בשאלות ובנושאים טכניים בתהליכי המכירה וגם בתהליכי היישום וההטמעה של הפתרונות, כך שהלקוחות מרגישים בידיים בטוחות".

מה לדעתך היתרונות עבור הלקוחות בפתרונות של קומוולט?

"היתרון המהותי של קומוולט הוא שמדובר בפלטפורמה אחודה, בין אם משתמשים בסביבת On Prem , ענן היברידי או כחלק משירותי Backup as a Service. חברת קומוולט מבינה, שהיא מגבה את הדבר החשוב ביותר ללקוח וזה המידע שלו. כשאני בוחר בפתרון קומוולט אני שקט שהמערכת תדע לגבות כל אתגר שיכול להיות מצד הלקוח ולספק עבורו את שכבות ההגנה ויכולות השחזור הטובות ביותר" .

אירועים קרובים