תוכן שיווקי

אריסטה חושפת פלטפורמות רישות Etherlink AI

מספקת ביצועי רשת אופטימליים לאשכולות AI גדולים

26/06/2024 08:16
סל מוצרי Arista Etherlink.

מאת הילל יוסף

 

אריסטה (Arista Networks), ספקית מובילה של ענן ופתרונות רישות לסביבות בינה מלאכותית, הכריזה על פלטפורמות Arista Etherlink AI, שתוכננו לספק ביצועי רשת אופטימליים לעומסי AI התובעניים ביותר, לרבות אימון והיסק.

סל מוצרי Etherlink AI, המצויד ביכולות מותאמות ל-AI שהוטמעו ב-Arista EOS, תומך בגדלים שונים של אשכולות AI, בטווח שבין אלפי עד מאות אלפי XPUs – עם טכנולוגיות רישות יעילות של שכבה אחת ושתי שכבות, המספקות ביצועי רשת עדיפים ביחס לרשתות מרובות שכבות מורכבות. במקביל, הם מספקים יכולות ניטור מתקדמות, לרבות נראות ברמת הזרימה.

"הרשת היא הליבה של תוצאות הנובעות מהשלמה מוצלחת של משימות באשכולות AI", אמר אלן ווקל, מייסד ואנליסט טכנולוגיה ב-650 Group. "פלטפורמות Etherlink AI של אריסטה מציעות את היכולת להחזיק פלטפורמה טכנולוגית אחת, מקצה לקצה, של 800G, המתפרסת על פני מערכת החזית, האימון, ההיסק ורשתות האחסון. הלקוחות יכולים להפיק תועלת ממינוף של אותם כלי Ethernet, אבטחה ומומחיות מוכחים, המשמשים אותם במשך עשרות שנים ולפרוס אותם בקלות לאפליקציית AI כלשהי".

פלטפורמות Etherlink AI של אריסטה

7060X6 AI Leaf Switch: משפחת מוצרים, המריצים מעבד ברודקום, Broadcom Tomahawk 5, בקצב תעבורת נתונים של 51.2 Tbps ותמיכה ב-64 פורטים של 800G, או ב-128 פורטים של 400G.

7800R4 AI Spine: הדור הרביעי של מערכות הדגל המודולריות 7800. הן מריצות מעבדי Broadcom Jecricho3-AI עם צינור מנות נתונים אופטימלי ל-AI ומציעות תעבורת נתונים non-blocking. המערכות תומכות בקצב תעבורה של 460 Tbps בתושבת אחת, המתאימים ל-576 פורטים של 800G או 1,152 פורטים של 400G.

7700R4 AI Distributed Etherlink Switch (DES) – תומך באשכולות ה-AI הגדולים ביותר ומציע ללקוחות יכולת לתזמן עיבוד מקבילי רחב היקף ותעבורת נתונים נטולת צווארי בקבוק, המבוססת על ארכיטקטורת Jecricho3-AI. משפחה זו מייצגת דור חדש של מערכות מבוזרות חכמות, הניתנות לפריסה בהיקף רחב ביותר, עם קצב התעבורה העקבי הגבוה ביותר לאשכולות AI גדולים ביותר.

טופולוגיית רשת שכבה אחת עם פלטפורמות Etherlink יכולה לתמוך ביותר מ-10,000 XPUs ורשת דו שכבתית יכולה לתמוך ביותר מ-100,000 XPUs. מספר שכבות הרשת הוא מרכיב חיוני באופטימיזציה של ביצועי אפליקציות AI, בהקטנת מספר המקלטים-משדרים האופטיים, הקטנת עלויות ושיפור האמינות.

כל מתגי Etherlink תומכים בסטנדרטים החדשים UEC (ר"תUltra Ethernet Consortium), שצפויים לספק שיפורי ביצועים אחרי שכרטיסי הרשת המתאימים לסטנדרט יהיו זמינים בעתיד הקרוב.

"ברודקום מאמינה גדולה ברבגוניות, בביצועים ובעוצמה של Ethernet, שהופכים אותה לטכנולוגיה העדיפה לעומסי AI", אמר רם ולאגה, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת מתגי הליבה בברודקום, "מינוף שבבי Ethernet מובילים בתעשייה כמו Tomahawk 5 ו-Jericho3-AI מאפשר לאריסטה לספק פתרון האצה אגנוסטי לאשכולות AI מכל צורה וגודל, העולה בביצועיו על טכנולוגיות קנייניות ומספק חלופות גמישות לפלטפורמות מיתוג קבועות, מודולריות ומבוזרות".

Arista EOS AI Suite

התכונות העשירות של Arista EOS ושל CloudVision משלימות את פלטפורמות הרישות החדשות הייעודיות ל-AI. חבילת התוכנות החדשניות לרישות AI, אבטחה, סגמנטציה, נראות וטלמטריה מביאות עוצמה ואבטחה לאשכולות ועומסי AI.

"היתרון התחרותי העקבי שלנו", אמר יו הולברוק, מנהל הפיתוח הראשי של אריסטה, "מבוסס על מערכת ההפעלה העשירה שלנו וסל המוצרים הרחב שעונה לצרכים של רשתות AI מכל הגדלים. התכונות של מערכת ההפעלה OES, שהותאמו באופן אופטימלי ל-AI, מאפשרות התקנה מהירה יותר, מצמצמות בעיות של הגדרת תצורות, מספקות ניתוח ביצועים ברמת הזרימה ומקצרות את משך הזמן נדרש להשלמה של משימות AI עבור אשכולות AI בכל גודל".

פתרון 7060X6 זמין כעת. מכונות ה-7800R4-AI ו-7700R4 DES נמצאות בבדיקת הלקוחות ויהיו זמינות במחצית השנייה של 2024.

אירועים קרובים