תוכן שיווקי

פירמיד אנליטיקס יישמה watsonx.ai של IBM להעצמת פתרונות עסקיים

01/07/2024 10:57
עמרי קוהל, מנכ"ל ומייסד פירמיד אנליטיקס.

פירמיד אנליטיקס (Pyramid Analytics) – חברה בינלאומית המציעה פתרונות טכנולוגיים לקבלת החלטות עסקיות (DI) ואנליטיקה – חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקית המחשוב והבינה המלאכותית יבמ (IBM).

במסגרת ההסכם הטמיעה פירמיד את watsonx.ai – פלטפורמת הבינה המלאכותית והדאטה המובילה של יבמ – במוצר הדגל שלה, שהוא פלטפורמה המתוכננת לניתוח מעמיק של נתונים באמצעות AI.

ל-פירמיד אנליטיקס יש פלטפורמת Decision Intelligence חדשנית, המוכרת ביכולות המתקדמות שלה ב-AI וכן ב-GenAI. פלטפורמה זו מאפשרת לארגונים  גדולים ומובילים ברחבי העולם, לקבל החלטות בסיוע תובנות עסקיות מושכלות בתחומים שונים, באופן אוטומטי ובשיתוף פעולה של כלל המידע. היא פועלת ישירות על מערכי נתונים מגוונים' וכן תומכת בניתוחי שירות עצמי המנוהלים בסביבה ללא קוד. כך, היא משלבת בצורה חלקה הכנת נתונים, ניתוח עסקי ומדע נתונים.

באמצעות שיתוף הפעולה הזה מרחיבה פירמיד אנליטיקס את יכולות ה-GenAI של הפלטפורמה ומאפשרת ללקוחות לרתום את ה-Watsonx של יבמ – מודל AI ודאטה רב-תכליתי – לשירותיה.

בפלטפורמת watsonx ניתן להשתמש בתוך המערכת הפנימית של הארגון (On Prem), בענן פרטי או בסביבה היברידית. אינטגרציה זו מחזקת עוד יותר את ההובלה של פירמיד אנליטיקס באנליטיקה המבוססת על בינה מלאכותית ובינה עסקית ג'נרטיבית (GenBI).

ניתן לראות הדגמה של הפלטפורמה המשופרת של פירמיד אנליטיקס עם IBM watsonx.ai, המציגה יכולות פקודה קולית ליצירה מהירה של לוח המחוונים וגילוי נתונים בסרטון המצורף. ההדגמה מראה כיצד המערכת מקיימת אינטראקציה עם משתמש וכיצד בינה מלאכותית יכולה לסייע בביצוע שינויים ותיקונים, תוך חילוץ נתונים מהבקשה הקודמת.

עם גישה זו, פירמיד אנליטיקס מאפשרת ללקוחות ולצוותי המפתחים ומדעי הנתונים שלה לגשת ל-LLM בתוך הממשק הפרטי שלה, מבלי להשתמש בממשקי API ציבוריים. על ידי הזנה ואיסוף נתונים, המוצר יכול לעזור בבניית סיכום ניתוח מכירות, המדגיש נתונים שאתה בוחר (כלומר מכירות לפי קטגוריות, שיעורי החזרות, מדדי חווית לקוח וכדומה).

עמרי קוהל, מייסד ומנכ"ל חברת פירמיד אנליטיקס: "שיתוף הפעולה שלנו עם יבמ מהווה אבן דרך משמעותית ל-פירמיד, ומאפשר לנו לשלב מודל שפה רב עוצמה, התומך ביצירת מודל מקומי מאובטח, אצל הלקוח, ויישומים נוספים מחוץ לרשת, לטובת לקוחותינו". 

שי בנאים, מנכ"ל יבמ ישראל.

שי בנאים, מנכ"ל יבמ ישראל.

שי בנאים, מנכ"ל יבמ ישראל: "בינה מלאכותית היא כלי רב עוצמה המכיל יתרונות משמעותיים לעסקים וארגונים – חווית משתמש, אוטומציה של תהליכים ושיפור היעילות והמדדים העסקיים. שיתוף הפעולה של יבמ עם פירמיד אנליטיקס הוא נקודת הוכחה נוספת לכך שניתן לאמץ AI באופן אמין ובטוח, בסביבה עסקית המכילה מידע רגיש ללקוחות. יבמ השקיעה שנים בפיתוח בינה מלאכותית שנבנתה לעסקים, ואנו ממשיכים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם שותפים מהאקו סיסטם, כמו פירמיד אנליטיקס, כדי לספק להם גישה לכלים, לטכנולוגיה ולמיומנויות הנכונות לשילוב בינה מלאכותית אחראית בעסק שלהם. 

אירועים קרובים