תוכן שיווקי

CWG תייצג בישראל את חברת הסייבר סמגרפ

01/07/2024 10:58

חברת הסייבר CWG חתמה על הסכם ייצוג עם חברת סמגרפ (Semgrep), שבמסגרתו תשווק CWG בישראל את פתרונות האבטחה של סמגרפ לחברות מתחומים שיש להן צורך בפתרונות לאבטחת קוד, בדגש על ניתוח Static Code Analysis , ובהן חברות ביטוח, בנקים, חברות אשראי, חברות פיתוח תוכנה, סטארט-אפים ועוד.

הייצוג של סמגרפ על ידי CWG בישראל ינגיש לארגונים בארץ את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום ניתוח הקוד ואבטחתו כבר בשלבי הפיתוח המוקדמים, ונועד להעצים את יכולותיהם בזיהוי ותיקון פגיעויות בצורה מהירה, מדויקת ואפקטיבית. הטמעת הכלי בארגון תאפשר למפתחים לתמוך ביותר מ-30 שפות תכנות וכן לשלב אותו במגוון כלים, כגון Jira, Slack, Web Hooks  ועוד, ולספק שקיפות וגמישות בכל רמות הפיתוח.

הלחימה בישראל לצד המערכה באוקראינה הביאו להשלכות גלובליות מרחיקות לכת. מעבר לתמורות בשדה הפוליטי והמדיני, גם קצב תקיפות הסייבר בישראל הוכפל מאז תחילת המלחמה. לכן היום יותר מתמיד ארגונים חייבים להיערך לכל תרחיש ולדעת להגן על עצמם ובדיוק בזירה הזו פועלת חברת הסייבר CWG.

Semgrep הינו מוצר אבטחת מידע המשתלב בתהליך הפיתוח המאובטח של הארגון (SSDLC). המוצר מאפשר למפתחים לזהות ולתקן בעיות בקוד במהירות וביעילות. הוא מציע בדיקות סטטיות (SAST), ניתוח אבטחת שרשרת אספקה (SCA) וזיהוי מידע רגיש בקוד. הפתרונות של החברה משתלבים בתהליכי העבודה של המפתחים ומספקים משוב בזמן אמת והמלצות לתיקון. הוא תומך בחוקים מותאמים אישית לבדיקות אבטחה, ומכוון להפחתת False Positive ולמזעור "חיכוך" עם המפתחים, שלעיתים עלול לעכב תהליכי פיתוח. הפלטפורמה מהירה, ניתנת להרחבה ומיועדת לשפר את רמת האבטחה בקוד בצורה יעילה ושקופה למפתחים ולמנהלים כאחד.

אמיר מיטווך, שותף וממייסדי CWG : "השת"פ עם סמגרפ יעניק ללקוחותינו כלי רב-עוצמה לשיפור אבטחת הקוד שלהם  וייעל את תהליכי הפיתוח בארגון. השילוב עם AI וChatGPT-4  יסייע בתעדוף משימות וממצאים, והסריקות המהירות יבטיחו תהליכים יעילים. יכולת זיהוי פגיעויות בשרשרת האספקה ותיקונים אוטומטיים יבטיחו אבטחה מקיפה יותר, בעוד שהחיפוש והוולידציה של מידע רגיש יגבירו את האמינות והבטיחות. כמו כן, בפתרון של סמגרפ ניתן גם להגדיר כתיבת חוקים מותאמים אישית, דבר המאפשר לכל ארגון להתאים את המערכת לצרכיו הייחודיים ולהשיג תוצאות מדויקות ורלוונטיות יותר".

טיילר סמית', מנהל שותפים בחברת סמגרפ: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם חברת CWG. הם מביאים עימם ניסיון רב ומומחיות בתחום אבטחת המידע וכן מערכות יחסים טובות וחזקות עם ארגונים מובילים בשוק הישראלי. ביחד נוכל לספק ערך רב ללקוחות".

אירועים קרובים