תוכן שיווקי

רד האט משלבת GenAI בענן ההיברידי שלה באמצעות Lightspeed

Red Hat Lightspeed ירחיב את יכולות ה-GenAI לפלטפורמות יישומי הענן ההיברידי והלינוקס של החברה, ויסייע להפוך משימות מחשוב מורכבות ליעילות ונגישות יותר, בהתאם לרמות מיומנות שונות

02/07/2024 15:33
אשאש בדאני, סגן נשיא בכיר ומנהל מוצר ראשי ברד האט.

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הציגה באחרונה את ההרחבה של Red Hat Lightspeed בכל הפלטפורמות שלה, שמשלבת יכולות בינה מלאכותית בפורטפוליו הענן ההיברידי של החברה. Red Hat OpenShift Lightspeed ו-Red Hat Enterprise Linux Lightspeed יציעו יכולות עיבוד שפה טבעית חכמות, שנועדו להפוך את פלטפורמות לינוקס ויישומי הענן הארגוניים של רד האט לקלים יותר לשימושם של משתמשים מתחילים ויעילים יותר לאנשי מקצוע מנוסים. באמצעות שילוב GenAI, רד האט תסייע לשפר את הפרודוקטיביות והיעילות של צוותים שמשתמשים בפלטפורמות הללו.

Red Hat Lightspeed נועד לסייע במאבק בפערי מיומנויות ובמורכבות ה-IT הארגוני בתעשייה. במיוחד בעידן שבו אימוץ הענן ההיברידי גדל, השירות יאפשר למשתמשים להיות מדויקים ויעילים יותר על ידי פינוי צוותי ה-IT הארגוניים להניע חדשנות רבה יותר. שירות Red Hat Lightspeed, המשולב בפלטפורמות הליבה של רד האט, מאפשר למשתמשים ליהנות מהידע העצום של החברה בשימוש בטכנולוגיות קוד פתוח בסביבות קריטיות, בהתאם למקרים הרלוונטיים שלהם – מה שמרחיב אף יותר את ערך השירות של רד האט.

ה-GenAI פוגשת את פלטפורמת יישומי הענן ההיברידי

כפלטפורמת יישומי הענן ההיברידי המובילה בתעשייה, שמופעלת על ידי קוברנטיס, Red Hat OpenShift זוכה לאימוץ נרחב על ידי מחלקות וצוותים בעלי תפקידים שונים ומערכי כישורים שונים. OpenShift Lightspeed מיישם את יכולות ה-GenAI לאופן שבו קבוצות אלה פורסות יישומים מסורתיים ויישומים מוטי ענן על אשכולות OpenShift – מה שמפשט את ניהול מחזור חיי היישום ומביא להרחבה של משאבים, כדי לענות על הביקוש. משמעות הדבר היא שמשתמשים ללא ניסיון ב-OpenShift יכולים לבנות ולפתח במהירות רבה יותר את הכישורים הדרושים להפעלת פלטפורמת היישומים, והמומחים יכולים להשתמש ב-OpenShift Lightspeed כמכפיל כוח.

אחד התרחישים הרבים ש-OpenShift Lightspeed יכול לתמוך בהם הוא הפעולות שהמשתמש יכול לבצע כשהאשכול נמצא בקיבולת. השירות מציע להם לאפשר Autoscaling, ולאחר הערכה שהאשכולות מתארחים בענן ציבורי להציע Instance חדש בגודל המתאים. על ידי הערכה נוספת של דפוסי השימוש, OpenShift Lightspeed יכול להציע אפשרות Autoscaling down ברגע שדרישות הקיבולת יורדות, ואף לספק המלצות נוספות, כמו שימוש ב-GitOps כדי לשמור תצורה זו לשימוש באשכולות שונים.

לינוקס עבור הדור הבא של מומחי ה-IT

Red Hat Enterprise Linux Lightspeed מסייע לפשט את האופן שבו ארגוני טכנולוגיה פורסים, מנהלים ומתחזקים סביבות לינוקס. כשיכולת הגדילה והמורכבות של המערכות הופכות למאתגרות אפילו עבור מומחי IT, הפתרון מסייע הן למנהלי מערכת מתחילים והן לצוותי תפעול מנוסים לעשות יותר ובמהירות רבה יותר, באמצעות פלטפורמת הלינוקס הארגונית המובילה בעולם.

היכולת מתבססת על עשרות שנות מומחיות ארגונית של רד האט בתחום הלינוקס, תוך שימוש ב-GenAI כדי לסייע ללקוחות לענות במהירות רבה יותר על שאלות נפוצות ולפתור בעיות. אם ניקח בחשבון הכרזות על CVEs חדשים, Red Hat Enterprise Linux Lightspeed יכול לסמן למנהל המערכת ש-Red Hat Security Advisory שוחרר עם תיקונים. לאחר מכן, השירות יכול להתריע בפני המשתמש שחלק מהמכונות המושפעות נמצאות בייצור ואין להסירן, אך ניתן להחיל עדכונים על מערכות הפיתוח והמערכות המושפעות. לבסוף, Red Hat Enterprise Linux Lightspeed יכול לעזור למשתמש לתזמן תיקונים לחלון התחזוקה הבא, ולעשות את כל זה באמצעות פקודות פשוטות, אפילו עם ידע מוגבל בשורת הפקודה.

אוטומציית IT וחדשנות קוד פתוח עם GenAI

מאז השקת Red Hat Ansible Lightspeed בשנה שעברה, השירות שוכלל עוד יותר, כדי להפוך את המלצות הקוד לרלוונטיות יותר, תוך שיפור חוויית המשתמש הכוללת. הנה שניים מהשדרוגים:

התאמה אישית/כיוונון של מודלים – IBM watsonx Code Assistant מאפשר כעת למשתמשי Ansible Lightspeed להשתמש בתוכן ה-Ansible הקיים שלהם כדי לאמן את המודל. לקוחות יכולים לשפר את האיכות והדיוק של התוכן באמצעות המלצות קוד שמותאמות לצרכים הספציפיים ולדפוסי האוטומציה של ארגונם.

ממשק ניהולי – מנהלי הלקוחות של רד האט יכולים לראות את נתוני הטלמטריה סביב השימוש שלהם ב-Ansible Lightspeed, כולל מדדי ניטור עבור בקשות GenAI ותובנות לגבי האופן שבו משתמשי קצה משתמשים בשירות.

בנוסף לפורטפוליו של Red Hat Lightspeed, רד האט ממשיכה במחויבותה לחדשנות בקהילות הקוד הפתוח באמצעות הבאה בעתיד של GenAI לפרויקטים כמו Konveyor.

אשאש בדאני, סגן נשיא בכיר ומנהל מוצר ראשי ברד האט, אמר כי "מחויבותה של החברה לבינה מלאכותית ארגונית על פני הענן ההיברידי לא מוגבלת רק לאספקת הפלטפורמות לבנייה, הפעלה ופריסה של עומסי עבודה של AI, אלא כוללת גם את היכולות הטמונות בפלטפורמות הבסיס. Red Hat Lightspeed מנצל את יתרונות ה-AI ומאפשר רכישה מהירה של מיומנויות חדשות, תוך הרחבת המומחיות הקיימת – החל מבניית הבסיס של הענן ההיברידי עם Red Hat Enterprise Linux, דרך יצירה של יישומים מוטי ענן עם Red Hat OpenShift ועד לניהול סביבות מבוזרות עם Red Hat Ansible Automation Platform. יש לציין ש-Red Hat Lightspeed מספק בינה מלאכותית שמוכנה לצריכה בסביבות ייצור, עבור משתמשים שמסוגלים לספק פתרונות חדשניים במהירות רבה יותר – ארגון ה-IT".

זמינות

Red Hat OpenShift Lightspeed מתוכנן להיות זמין בסוף השנה. Red Hat Enterprise Linux Lightspeed נמצא בשלב התכנון. התכונות החדשות של Ansible Lightspeed זמינות כבר כעת.

אירועים קרובים