תוכן שיווקי
לקראת SASE Summit 2024 של נטסקופ, ב--25 בספטמבר ב-East תל אביב

נטסקופ מעמיקה את שיתוף הפעולה עם קראודסטרייק

החברה מטמיעה גישת אמון אפס ב-CrowdStrike Falcon Next-Gen SIEM

03/07/2024 15:56
נטסקופ

נטסקופ (Netskope), מובילה עולמית בגישה מאובטחת לשירותי קצה (SASE), הודיעה על הרחבת השותפות עם קראודסטרייק (CrowdStrike), שמטרתה למנף את תובנות הסיכונים אודות משתמשים, אפליקציות ופעילות כחלק מגישה המבוססת על אמון אפס (Zero Trust), למען הגנה על האנשים והנתונים של הארגון.

השילוב החדש של נטסקופ עם CrowdStrike Falcon Next-Gen SIEM מאפשר ללקוחות לאחד בין תובנות הסיכונים של נטסקופ לנתונים, מודיעין איומים, בינה מלאכותית ואוטומציה של זרימת עבודה (Workflow) בפלטפורמת Falcon, שפותחה באופן מקורי בסביבת AI. איחוד זה נועד לקדם טרנספורמציה של מרכזי אבטחת מידע (SOC), ולסייע בהבטחת נראות ומניעה בכל הארגון והרשת.

הלוגים (יומני האירועים) הייחודיים של נטסקופ חושפים פרטים עשירים על תעבורת משתמשים ברשת, אפליקציות מנוהלות, אפליקציות לא מנוהלות (Shadow IT), שירותים מבוססי ענן ואפליקציות ציבוריות מותאמות ללקוח. הטמעתם של יומני אירועים והתראות אלה ב-Falcon Next-Gen SIEM תאפשר בקרות אמון אפס משופרות לפעילות אבטחה לשירותי קצה (SSE), תשפר את הנראות ותאחד נתוני טלמטריה מנקודות קצה, ענן, זהות ותחומים אחרים.

תצוגה מאוחדת של התראות מנקודות קצה, ענן, זהות, DLP והתראות SSE תאפשר איתור איומים וחקירתם. השילוב יאיץ חקירות אפקטיביות בפלטפורמות שונות ויקצר את הזמן הכולל לטיפול באיומים. באמצעות השילוב של Intelligent SSE מבית נטסקופ עם CrowdStrike Falcon Next-Gen SIEM, הלקוחות המשותפים יוכלו:

  • לאחר ולחקור איומים עם טכנולוגיות מתקדמות מבוססות בינה מלאכותית והקשרים טקסטואליים מבית נטסקופ;
  • להאיץ פריסה באמצעות קליטת הנתונים היעילה של נטסקופ ופעולות תגובה אוטומטיות של צד שלישי;
  • לאחד נתוני SOC וזרימת עבודה כדי לספק הגנה טובה יותר בעלות בעלות כוללת (TCO) נמוכה יותר;
  • לקשר בין השימוש והבקרות של כל יישומי ה-GenAI לבין נתונים מכל שכבות האבטחה, כדי להבטיח הגנה מפני איומים מתפתחים בסביבות היישומים החדשות;
  • ולהפיק תועלת מגילוי איומים אופטימלי, בזמן אמת, חקירות, תגובה וציד איומים, הודות להטמעה חלקה וקורלציה של טלמטריה רלוונטית, כדי לעצור את התוקפים המתוחכמים ביותר והאיומים החדשניים ביותר.

"השילוב הנוכחי בין נטסקופ לקראודסטרייק מאפשר ללקוחותינו המשותפים לנצל גישה מקיפה וחוצת פלטפורמות, המבוססת על עקרונות אמון אפס. תובנות הסיכון הייחודיות של נטסקופ והבקרות המעמיקות שלה עבור יותר מ-80 אלף אפליקציות מספקות ללקוחות מידע רב ערך, שמאפשר לקבל החלטות חכמות ומהירות יותר", אמר אנדי הורביץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושותפויות טכנולוגיות בנטסקופ. "השותפות הארוכה והפרודוקטיביות בין שתי החברות ממשיכה לסייע ללקוחותינו להתמודד עם אתגרי אבטחה, בעוד שאנחנו מקדימים בצעד אחד יריבים ואיומים מתפתחים, תוך מינוף כוחם של הענן וה-AI".

"ככל שגבולות הגזרה של הארגון הולכים ומיטשטשים, ותוקפים מתחילים לכוון אל הענן, הכרחי שצוותי האבטחה יקבלו שקיפות לכל חלקיו של משטח התקיפה ואת היכולת להגיב במהירות", ציין דניאל ברנרד, סמנכ"ל עסקי בקראודסטרייק. "התובנות העשירות של נטסקופ הן תוספת מבורכת לאקו-סיסטם הנרחב שלנו, שכולל מקורות נתונים איכותיים, שמזינים את Falcon Next-Gen SIEM ומעצימים את יכולתם של צוותי האבטחה לעצור תקיפות".

לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים