תוכן שיווקי
לקראת כנס Smart Cities 3.0, ביום ד', ה-10 ביולי, בלאגו, ראשון לציון

פתרונות חכמים לערים חכמות

האתגרים בדרך לעיר חכמה - וכיצד פותרים אותם

03/07/2024 18:21
הערים חכמות - וגם הפתרונות.

בעוד שהאנושות מתקדמת יותר ויותר אל תוך העידן הדיגיטלי, עולם התשתיות והשירותים לאזרח לא יכול להישאר מאחור. ב-2024, אזרחים מצפים לקבל מענה דיגיטלי איכותי מקצה לקצה בכל נקודות הממשק שלהם עם הרשויות, ובכלל זה עם העירייה או הגוף שמנהל את ישוב מגוריהם. ערים ששואפות לספק איכות חיים גבוהה ולמשוך עסקים וארגונים לשטחן חייבות לפתח תהליכים יעילים – הן ברמה הפנימית והן באינטראקציה עם גורמים מבחוץ. במהלך שנים של עבודה מול גופים מוניציפאליים, ניסחו המומחים של קאנון (Canon) שלושה אתגרים עיקריים שערים חכמות מתמודדות איתם:

  • ניהול תהליכים מורכבים, בד בבד עם נפח גבוה של עבודה ידנית שמתבצעת על ידי הצוותים האדמיניסטרטיביים;
  • עמידה בציפיות התושבים לטיפול מהיר ויעיל בבקשות, באופן פשוט ובזמן המתנה מינימלי;
  • ניהול נפח גדול של מידע אישי, לצד מענה לדרישות רגולטוריות מחמירות בתחום אבטחת המידע.

ערים חכמות מתחילות בענן חכם

איך אפשר להציע לתושבים יעילות משופרת ותפוקת שירות גבוהה תוך חיסכון במשאבים? הפתרונות של קאנון עבור ערים וגופים מוניציפליים מסייעים להגשים את החזון הזה באמצעות אוטומציה של תהליכי עבודה ודיגיטציה של מסמכים. הטכנולוגיה החדשנית של קאנון מאפשרת לעובדי העירייה לספק שירות טוב יותר, והופכת את העבודה היומיומית שלהם לפשוטה ופרודוקטיבית יותר. כל זאת תוך עמידה בדרישות אבטחת המידע המחמירות ביותר ובתקנים אקולוגיים וסביבתיים.

התוצאה: מערך מוניציפאלי שמספק לתושבים זמני תגובה מהירים לצד הרבה פחות טעויות אנוש, ולא סובל מעומסי ניירת מיותרים. התושבים ובעלי העסקים נהנים מחיסכון עצום בזמן בהתנהלות מול העירייה, ומביצוע פעולות אונליין באופן נוח, בטוח ופשוט.

פתרונות דיגיטליים מתקדמים בשלוש גזרות

קאנון מציעה שלושה פתרונות עיקריים, שיחד מספקים מענה מושלם לתהליכי האוטומציה והדיגיטציה החיוניים לרשויות השלטון המקומי:

  • חדר דואר דיגיטלי – במקום לנהל את תכתובות המייל באופן ידני, חדר הדואר הדיגיטלי של קאנון מאפשר ניהול יעיל ובטוח של כל תנועת הדואר הנכנס בארגון. המוצר מספק פתרון לבעיות האבטחה האופייניות לניהול דואר אלקטרוני ידני, ומאפשר טיפול יעיל בפניות ושביעות רצון גבוהה של מקבלי השירותים.
  • ארכיון דיגיטלי – פתרון הארכיון הדיגיטלי של קאנון מאפשר גישה קלה ומאובטחת למסמכים וניווט פשוט לתפעול, לצד עלויות אחסון אטרקטיביות. אחסון המסמכים בענן מבטיח שהם יישמרו לאורך זמן, ומוציא מהמשוואה סיכונים של אובדן ונזק פיזי לניירת.
  • עיבוד טפסים דיגיטלי – איסוף מידע מובנה מלקוחות ותושבים הופך לתהליך פשוט וחסכוני בזמן בזכות עיבוד הטפסים הדיגיטליים של קאנון. הפתרון מאפשר לעובדי העירייה לעבד כמויות גדולות של מידע בפרקי זמן קצרים, תוך הפחתת נפח העבודה הידנית, צמצום כמות הטעויות וקבלת התראות על מידע חסר או פורמט נתונים שגוי.

אתם.ן מוזמנים.ות להכיר את היצע הפתרונות המתקדמים של קאנון עבור עיריות חכמות בכנס Smart Cities 3.0, שיתקיים ביום ד' בשבוע הבא, ה-10 ביולי, במרכז האירועים והכנסים לאגו בראשון לציון. לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים