תוכן שיווקי

חדשנות דיגיטלית בעולם ההשקעות

סיפור ההצלחה של אלטשולר שחם, אאוטסיסטמס ופרוסיד טק

11/07/2024 11:09
מימין לשמאל: אופיר ברטל, מנהל מערך הפיתוח ב-אלטשולר שחם; רונן קניג, מנכ"ל פרוסיד טק.

מאת: מושיקו פסח

במסגרת שיתוף פעולה בין חברת פרוסיד טק מקבוצת HMS לאלטשולר שחם, פותחו מספר תהליכים לפתיחת חשבונות דיגיטליים עבור לקוחות חדשים של אלטשולר שחם על גבי הפלטפורמה של אאוטסיסטמס (Outsystems).

הפרויקט המשותף בין פרוסיד טק לאלטשולר שחם החל מהצורך למצוא פתרון ליצירת תהליכי הצטרפות בעידן הדיגיטלי, ולשם כך אלטשולר שחם בחרה בפלטפורמת אאוטסיסטמס, בשל יכולותיה לייצר תהליך דיגיטלי מורכב במהירות, פשטות ועמידה בדרישות העיצוב הקפדניות.

הצורך הראשוני שהוביל לבחירה בפלטפורמת אאוטסיסטמס היה שיפור תהליכי ההצטרפות של לקוחות חדשים. עם הזמן, הפלטפורמה הוטמעה באופן נרחב, ולצד תהליכי הצטרפות למוצרים נוספים של החברה, פותחו גם תהליכי שירות ומערכות פנים-ארגוניות. כל אחד מתהליכים אלה נועד לספק פתרון מהיר ואיכותי, שמותאם אישית לצרכים של כל מוצר או שירות. יתרונות הפלטפורמה של אאוטסיסטמס באו לידי ביטוי בפיתוח מהיר של הפתרונות, ביכולת למידה מהירה לצוותי הפיתוח ובגמישות ביישום הפתרונות השונים.

מאיץ החדשנות בעולם פיתוח התוכנה

אאוטסיסטמס היא פלטפורמת פיתוח ב-Low Code, המאפשרת למפתחים ליצור אפליקציות בצורה גמישה ובקצב מהיר, בלי לוותר על עומק טכנולוגי או איכות.

פלטפורמת אאוטסיסטמס, שפועלת ב-87 מדינות ומשמשת אלפי לקוחות וקהילה של כ-650 אלף מפתחים, נועדה להפוך את פיתוח התוכנה ליעיל יותר, מהיר יותר ונגיש יותר, תוך שמירה על גמישות ויכולת תגובה מהירה לשינויים בצרכים העסקיים.

"אחד היתרונות המרכזיים של עבודה עם אאוטסיסטמס היא היכולת לבנות פתרונות בזמן קצר מאוד", אמר אופיר ברטל, מנהל מערך הפיתוח ב-אלטשולר שחם. "הפלטפורמה מאפשרת לנו לבחון במהירות אם יש ערך לחברה, לביזנס או ללקוחות. אם מתברר שהפתרון מועיל, אנו מתקדמים לפיתוח מלא של כלל הפתרון. יתרון נוסף הוא הלמידה המהירה שמספקת הפלטפורמה, וכמובן היכולת לעבוד ללא מגבלות טכנולוגיות, מה שמעניק לנו גמישות רבה בהתמודדות עם אתגרים טכנולוגיים".

רונן קניג, מנכ"ל פרוסיד טק, השותפה של אאוטסיסטמס בישראל, ציין כי "באלטשולר שחם בחרו להשתמש ב-אאוטסיסטמס בעיקר בדיגיטל, מה שמדגים יכולות חזקות של פיתוח UI מתקדם. בלקוחות אחרים משתמשים ב-אאוטסיסטמס לפיתוח אפליקציות מובייל, לתהליכי אישורים ולמערכות פנים-ארגוניות. כל ארגון מוצא את השימושים שהכי מתאימים לו בשימוש בפלטפורמה, כך שהאפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. הפלטפורמה של אאוטסיסטמס מסייעת לנו להביא לשוק פתרונות חדשים תוך פישוט תהליכי הפיתוח והתחזוקה, דבר שמוריד באופן משמעותי את עלויות הפיתוח ומקצר את מחזורי הזמן להשקה".

אירועים קרובים