תוכן שיווקי
לקראת SASE Summit 2024, ביום ', ה-25 בספטמבר, ב-East תל אביב

נטסקופ מצטרפת ל-Google Workspace Security Alliance

מאפשרת לארגונים לאמץ כלי פרודוקטיביות מודרניים על ידי הגנה על נתונים קריטיים בעזרת Google Workspace

11/07/2024 15:44
נטסקופ

נטסקופ (Netskope), המובילה בתחום הגישה המאובטחת לשירותי קצה (SASE), מצטרפת ל-Google Workspace Security Alliance כדי להעמיק את האבטחה של Google Workspace עם שכבה נוספת של אבטחת נתונים והגנה מפני איומים.

פלטפורמת Netskope One מספקת יכולות אבטחה מתקדמות המגינות על נתונים, שומרת מפני איומים, ומבטיחה למשתמשים גישה מהירה ומאובטחת לכלי הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה של Google Workspace, לרבות Gemini for Workspace.

ככל שארגונים מגבירים את האימוץ של טכנולוגיות ענן כדי לקדם חדשנות ויעילות, הם נתקלים באתגרים באבטחת נתונים רגישים ממגוון סיכוני סייבר, לרבות:

  • גידול מתמיד במספר המשתמשים שמעלים נתונים רגישים אישיים לגרסאות פרטיות של יישומי ענן.
  • טכניקות איום חדשות ומתפתחות: שימוש לרעה באפליקציות כדי לקבל גישה לנתונים קריטיים, דלתות אחוריות ורווח כספי; ניצול פרטי התחברות כדי לגשת לנתונים עסקיים קריטיים; איומים מגורמי פנים; ועוד.
  • חשיפת וזליגת נתונים משימוש בלתי מאובטח בכלי פרודוקטיביות מבוססי AI – מנוהלים ולא מנוהלים.

"בזכות החבירה לנטסקופ, ספקית מובילה של SASE, לקוחותינו יוכלו להרחיב בבטחה את האימוץ של Google Workspace, תוך מינוף השקעותיהם הקיימות בתשתיות IT", אמר ניקהיל סינהא, מנהל מוצר של Google Workspace. "המודעות לאינסטנסים השונים בנטסקופ מאפשרת הבדלים דקים במדיניות ממשל הנתונים – הן בחשבונות תאגידיים והן בחשבונות אישיים ב-Google Workspace. אנחנו נרגשים לחבור לנטסקופ כדי לספק יכולות אבטחה מתקדמות אלה ללקוחותינו".

נטסקופ ו-Google Workspace מעצימות ומאפשרות לארגונים לאמץ פרודוקטיביות ושיתופי פעולה מודרניים על ידי שימוש מאובטח בכלי פרודוקטיביות מבוססי AI. נטסקופ מציעה טכניקות מתקדמות למניעת אובדן נתונים (DLP), ומספקת ראייה ובקרה בזמן אמת על משתמשים, נתונים ומופעי ענן ארגוניים לעומת אישיים. בנוסף, ההגנה המקיפה של נטסקופ מפני איומים באמצעות בקרות API ו-inline כאחד מאתרת איומים באפליקציות Google Workspace, ומנטרת תנועה של נתונים והתפשטות איומים ביניהן לבין אפליקציות באקו-סיסטם של צדדים שלישיים.

"אלפי לקוחות משתמשים בנטסקופ להגנה על אפליקציות Google Workspace"

"נטסקופ גאה להרחיב את השותפות שלה עם Google Workspace על ידי הצטרפות ל-Workspace Security Alliance. קיימים כבר אלפי לקוחות שמשתמשים בנטסקופ כדי להגן על אפליקציות Google Workspace שלהם, ושותפות חדשה זו מרחיבה עוד יותר את יכולות השימוש הבטוח ומאפשרת מדיניות הגנת נתונים ספציפית לאפליקציות", אמר אנדי הורביץ, סמנכ"ל אקו-סיסטם השותפים הגלובלי בנטסקופ. "יחד, נטסקופ ו-Google Workspace יכולות לעזור ללקוחות לשדרג את כלי הפרודוקטיביות שלהם. אנחנו מצפים בשמחה לסייע ללקוחות למטב את הפרודוקטיביות היומיומית של עובדיהם בביטחון".

שיתופי פעולה מודרניים תוך הגנה על נתונים קריטיים

השותפות בין נטסקופ ל-Google Workspace מאפשרת לארגונים לאמץ פרודוקטיביות ושיתופי פעולה מודרניים תוך הגנה על נתונים קריטיים. לקוחותיהם המשותפים יכולים כעת לעשות את הדברים הבאים בצורה אפקטיבית בהרבה:

  • תמיכה בשימוש בשיטות המומלצות בג'מיני עבור Google Workspace – מינוף אימון משתמשים בזמן אמת כדי לסייע באכיפת שיטות עבודה מומלצות עם אפליקציות. ארגונים יכולים להשיג שקיפות לגבי תנועת נתונים כדי לצמצם שיתוף מידע רגיש למינימום, תוך השגת מטרות של ציות לכללי המידע.
  • הגנה על נתונים רגישים – גילוי וניהול גישה לנתונים רגישים באפליקציות Google Workspace, תוך אכיפת מדיניות הארגון למניעת תנועת נתונים ללא הרשאה בין פלטפורמות, לרבות שירותי צד שלישי כמו בוקס, וואן דרייב ודרופבוקס.
  • עצירת איומים פנימיים כגון גניבת נתונים – הפתרון מונע את הורדת הנתונים הרגישים ממערכות Google Workspace עסקיות והעלאתם למערכות אישיות – אחת הסיבות המובילות לאובדן נתונים. בנוסף, יישום בקרה זו למכשירים לא מנוהלים: מתן גישה למכשיר לא מנוהל או מכשיר אישי לאפליקציית ענן ספציפית לצורך שיתוף פעולה, אך ללא אפשרות להוריד נתונים רגישים.
  • גילוי ועצירה של איומים חמקמקים ותוכנה זדונית – הגנה מפני תוכנה זדונית ופישינג שמגיעים מהענן. ההגנה המתקדמת והרב שכבתית מפני איומים של נטסקופ (ATP – Advanced Threat Protection) מרחיבה את האבטחה ב-Google Workspace ובאפליקציות ענן.
  • שמירה על ציות ב-Google Workspace – וידוא שארגונים יכולים לציית לתקנות ולעמוד בצרכי הציות על ידי אכיפת מדיניות אבטחה ב-Google Workspace.

מתעניינים ב-SASE? רוצים לשמוע עוד? לפרטים נוספים ולהרשמה ל-SASE Summit 2024 לחצו כאן.

אירועים קרובים