תוכן שיווקי
לקראת כנס פינטק ובינה מלאכותית - Future of AI - מחר (ב'), אקספו תל אביב

חוגגים 20 שנים ל-ALLSTARSIT בכנס Future of AI

14/07/2024 11:11
צוות ALLSTARSIT.

ALLSTARSIT חוגגת 20 שנה להיווסדה, ואתם מצטרפים אלינו לציון האירוע בכנס Future of AI הקרוב, שייערך מחר (ב'), ה-15 ביוני, באקספו תל אביב. בקרו בדוכן החברה הממותג, והצוות במתחם הכנס ידאג לכם למתנת יום הולדת ייחודית.

לפני 20 שנה, ALLSTARSIT – ספקית שירותי מיקור חוץ גלובלי של טאלנטים – נוסדה בישראל בהשראת השליחות "חיבור טאלנטים גלובליים לחדשנות ישראלית". במרוצת השנים כבשה החברה את הפסגה כפתרון הטאלנט הגלובלי המועדף על החברות בעלות השמות המובילים בשוק המקומי, והישראליות הנסחרות בבורסת הנאסד"ק. כיום, החברה מחברת בין יותר מ-1,000 מומחים ברחבי העולם למאות לקוחות ישראלים בתחום אבטחת סייבר, פינטק, AI, כלי רכב אוטונומיים, בנקאות ופיננסים, תעשייה ומסחר אלקטרוני.

ALLSTARSIT מציעה מגוון רחב של שירותים, לרבות – הקמת צוותי פיתוח גלובליים מ-סקראטץ' (ב-22 מדינות!), הרחבת צוותי פיתוח קיימים, EOR, משאבי אנוש, מיקור חוץ של כוח אדם, גיוס וציד טאלנטים ו-BPO (תמיכה טכנית/CX). שירותים נוספים שהחברה מציעה כוללים ניהול תשלומי שכר, ניהול והפצה של הטבות ארגוניות (לפי דרישת הלקוח), העמדת שטחים משרדיים ברחבי הגלובוס (מרכז/מזרח אירופה, אמריקה הלטינית, ארה"ב, אסיה פאסיפיק), תוכניות למידה והתפתחות לשימור מומחים וביטוחי בריאות לטאלנטים, בהתאם למדינת המוצא שלהם. כל השירותים הנוספים הללו נועדו לייעל את כוח העבודה העולמי ולתמוך בצמיחה העסקית של לקוחות החברה.

לרגל חגיגות ה-20 נעמיד לרשות חברות ישראליות ייעוץ מומחה ללא עלות, בנושא העסקה גלובלית של טאלנטים והקמת קבוצות פיתוח באזורים ומדינות שונות בעולם. לשם כך יש למלא את הטופס הזמין באתר החברה ונציגיה יחזרו אליכם תוך 24 שעות.

בנוסף, ולרגל אירועי 20 השנים, אנו נרגשים להכריז על השקת תוכנית הפניית הלקוחות שלנו. מניסיונינו רב השנים, מרבית לקוחותינו החדשים מוצאים דרכם אלינו באמצעות המלצות חבריהם העובדים עימנו. ב-ALLSTARSIT מאמינים בכוחם של קשרים ושותפויות, על כן ובהשראת המוטו "חיבור בין חברות וחברויות להגשמת הצלחה הדדית", תוכנית ההפניות שלנו יוצרת סביבה תומכת שבה כולם מרוויחים. אנו מסייעים לחברות לגייס ולנהל צוותים גלובליים, כשאנו מחברים ביניהם לבין הטאלנטים הדרושים להם, ואנו מתגמלים את הלקוחות שלנו ביד רחבה בתמורה לשיתוף חוות דעתם על שירותינו. אנו מזמינים את כולם להצטרף לתוכנית ההפניות שלנו.

לאחרונה שאלנו את לקוחותינו מה לדעתם מייחד אותנו. להלן תשובותיהם:

  • גמישות: הפתרונות שלנו, גמישים עד כדי התאמה אישית, ונותנים מענה לצרכים המגוונים של כל לקוח ולקוח, על דרישותיו הספציפיות.
  • אופטימיזציה של כוח העבודה: אנו נוקטים בגישה של ניהול מקיף לצורך ייעול כוח העבודה, תוך הבטחת תיאום מול הלקוח ליעדים העסקיים שלו.
  • מחוייבות להתאמה אישית: מתוך הכרה בדרישות הייחודיות ובשיקולים המשפטיים של כל לקוח, אנו מציעים MSA מודולרי. הדבר מאפשר להתאים חוזים לצרכים הספציפיים של הלקוחות, תוך הבטחת התאמה מיטבית לדרישות הארגון.
  • התמקדות בטאלנטים: תהליך הגיוס הקפדני שלנו מבטיח בחירתם וקליטתם של הטאלנטים שיתאימו בצורה המושלמת ביותר לצוות הלקוח.
  • אנושיות במקום הראשון: אנו מודרכים על ידי העקרונות של מנהיגות אמפתית, ובונים מערכות יחסים חזקות מול לקוחותינו ובעלי עניין.

במשך 20 שנה עבדנו ברחבי העולם, עם דגש חזק, מעורבות והובלה בשוק הישראלי, עזרנו לחברות מקומיות לגייס טאלנטים בישראל ובעולם, בהבנה שאנשים הם הכוח אשר מניע ומקדם חדשנות. תודה לכם שאתם איתנו! 20 שנים של עשייה, וזו רק ההתחלה!

אירועים קרובים