תוכן שיווקי
בעקבות כנס Future of AI & Fintech Junction

חוגגים 20 שנים ל-ALLSTARSIT בכנס Future of AI

15/07/2024 14:23
צוות ALLSTARSIT.

ALLSTARSIT חגגה היום (ב') 20 שנים להיווסדה בכנס Future of AI & Fintech Junction של אנשים ומחשבים, שנערך באקספו תל אביב. רבים ממשתתפי הכנס הגיעו לדוכן הממותג של החברה וקיבלו מהצוות שלה מתנת יום הולדת ייחודית.

לפני 20 שנה, ALLSTARSIT, ספקית שירותי מיקור-חוץ גלובלי של טאלנטים, נוסדה בישראל, בהשראת השליחות "חיבור טאלנטים גלובליים לחדשנות ישראלית". במרוצת השנים כבשה החברה את הפסגה כפתרון הטאלנט הגלובלי המועדף על החברות בעלות השמות המובילים בשוק המקומי, והישראליות שנסחרות בבורסת נאסד"ק. כיום, החברה מחברת בין יותר מ-1,000 מומחים ברחבי העולם למאות לקוחות ישראליים בתחומי אבטחת הסייבר, הפינטק, ה-AI, כלי הרכב האוטונומיים, הבנקאות והפיננסים, התעשייה והמסחר האלקטרוני.

ALLSTARSIT מציעה מגוון רחב של שירותים, לרבות הקמת צוותי פיתוח גלובליים מאפס ב-22 מדינות, הרחבת צוותי פיתוח קיימים, EOR, משאבי אנוש, מיקור-חוץ של כוח אדם, גיוס וציד טאלנטים ו-BPO (תמיכה טכנית ו-CX). שירותים נוספים שהחברה מציעה כוללים ניהול תשלומי שכר, ניהול והפצה של הטבות ארגוניות לפי דרישת הלקוח, העמדת שטחים משרדיים ברחבי הגלובוס – מרכז ומזרח אירופה, אמריקה הלטינית, ארצות הברית ואסיה פסיפיק, תוכניות למידה והתפתחות לשימור מומחים וביטוחי בריאות לטאלנטים, בהתאם למדינת המוצא שלהם. השירותים הנוספים הללו נועדו לייעל את כוח העבודה העולמי ולתמוך בצמיחה העסקית של לקוחות החברה.

מ-ALLSTARSIT נמסר כי "לרגל חגיגות ה-20, נעמיד לרשות חברות ישראליות ייעוץ מומחה ללא עלות בנושא העסקה גלובלית של טאלנטים והקמת קבוצות פיתוח באזורים ומדינות שונות בעולם. לשם כך יש למלא את הטופס הזמין באתר החברה, ונציגיה יחזרו אליכם בתוך 24 שעות".

בנוסף, ולרגל אירועי 20 השנים, ALLSTARSIT נרגשת להכריז על השקת תוכנית הפניית הלקוחות שלה. בחברה אומרים כי "מניסיוננו רב השנים, מרבית לקוחותינו החדשים מוצאים את דרכם אלינו באמצעות המלצות חבריהם שעובדים עמנו. אנחנו מאמינים בכוחם של קשרים ושותפויות. על כן, ובהשראת המוטו 'חיבור בין חברות וחברויות להגשמת הצלחה הדדית', תוכנית ההפניות שלנו יוצרת סביבה תומכת, שבה כולם מרוויחים. אנחנו מסייעים לחברות לגייס ולנהל צוותים גלובליים, כשאנחנו מחברים ביניהם לבין הטאלנטים הדרושים להם ומתגמלים את הלקוחות שלנו ביד רחבה בתמורה לשיתוף חוות דעתם על שירותינו. אנחנו מזמינים את כולם להצטרף לתוכנית ההפניות שלנו".

מה הלקוחות חושבים על ALLSTARSIT?

באחרונה שאלו אנשי ALLSTARSIT את לקוחות החברה מה לדעתם מייחד אותה. להלן תשובותיהם:

גמישות – הפתרונות של ALLSTARSIT גמישים עד כדי התאמה אישית ונותנים מענה לצרכים המגוונים של כל לקוח ולקוח, על דרישותיו הספציפיות.

אופטימיזציה של כוח העבודה – החברה נוקטת בגישה של ניהול מקיף לצורך ייעול כוח העבודה, תוך הבטחת תיאום מול הלקוח ליעדים העסקיים שלו.

מחויבות להתאמה אישית – מתוך הכרה בדרישות הייחודיות ובשיקולים המשפטיים של כל לקוח, ALLSTARSIT מציעהMSA מודולרי. הדבר מאפשר להתאים חוזים לצרכים הספציפיים של הלקוחות, תוך הבטחת התאמה מיטבית לדרישות הארגון.

התמקדות בטאלנטים – תהליך הגיוס הקפדני שמבצעת החברה מבטיח את בחירתם וקליטתם של הטאלנטים שיתאימו בצורה המושלמת ביותר לצוות הלקוח.

אנושיות במקום הראשון – ALLSTARSIT פועלת לפי העקרונות של מנהיגות אמפטית, ובונה מערכות יחסים חזקות מול לקוחותיה ובעלי עניין.

לסיכום אומרים בחברה כי "במשך 20 שנה עבדנו ברחבי העולם, עם דגש חזק, מעורבות והובלה בשוק הישראלי. עזרנו לחברות מקומיות לגייס טאלנטים בישראל ובחו"ל, מתוך הבנה שאנשים הם הכוח שמניע ומקדם חדשנות. תודה לכם שאתם איתנו. 20 שנים של עשייה – וזו רק ההתחלה!".

אירועים קרובים