תוכן שיווקי
בעקבות כנס IT FOR IDF 2024

חדש! תואר שני עדכני לאנשי מערכות המידע והטכנולוגיה

24/07/2024 12:32
מציעה לימודי תואר שני בטכנולוגיות מידע חדשניות. המכללה האקדמית רמת גן.

אם אתם נמנים על אנשי מערכות המידע וההיי-טק, והגעתם למסקנה (המתבקשת) שללא תואר שני התקדמותכם האישית והמקצועית תיחסם, הרי התוכנית לתואר שני בטכנולוגיות מידע חדשניות של המכללה האקדמית רמת גן, מהווה פיתרון אופטימאלי עבורכם.

אוסף ההצעות ללימודי תואר שני מותיר אתכם מבולבלים. מה רציני, מה מתאים לי, האם MBA באמת יקדם אותי. מסתבר שבניגוד לתוכניות אחרות של תואר שני בניהול, תוכנית התואר השני בניהול טכנולוגיות מידע חדשניות מוכוונת כולה להכשרת מנהלים בידע ומיומנויות לניהול מוצרי טכנולוגיה ושירותים חדשנים.

"טכנולוגיות המידע הוא אחד התחומים שקצב השינויים וההתפתחויות בהם מואץ מידי יום", מתאר את משנתו ד"ר אלון הסגל, ראש התוכנית ללימודי תואר שני במכללה. "למנהלים ולמקצוענים בתחום הכרחי לרכוש כלים ומיומנויות המאפשרים מחד התמודדות נאותה עם אתגרים טכנולוגים דינאמיים, ומאידך התמודדות עם ההשלכות הניהוליות, הארגוניות והאנושיות של הטמעת טכנולוגיות בארגון. חשוב שאנשים אלה ילמדו לנהל בצורה אפקטיבית את טכנולוגיות המידע".

הקורסים בתוכנית מאפשרים לבוגרים התמודדות יעילה עם נושאים כגון יזום, ניהול ושווק מוצרים ושירותים חדשניים בתחום טכנולוגיות המידע, הובלת תהליכי ניהול חדשנות, טרנספורמציה דיגיטלית והטמעת מוצרים טכנולוגיים, ניהול השקעות וגיוסי משאבים ביחידות יזמיות בארגון, ניהול מערכות מידע מורכבות והתאמת שיטות ניהול מבוזר ואג'ילי של מוצרים ושירותים טכנולוגיים ארגוניים ועוד. הסטודנטים מתעמתים במהלך הלימודים עם קונפליקטים העומדים בפני ארגון אשר שואף לנהל בצורה יעילה ואפקטיבית את משאבי המחשוב הקיימים שלו, ובו בזמן להחדיר טכנולוגיות חדשות לפתרון בעיות תפעוליות ולוגיסטיות מסוגים שונים.

"תרומתה של התוכנית לתחום הניהול היא בלימוד שילוב נכון של טכנולוגיות מידע עם דרכים להשגת המטרות העסקיות והאסטרטגיות של הארגון", מדגיש ד"ר הסגל. "בוגר התוכנית הוא אדם שמבין היטב את היעדים העסקיים של הארגון, וחותר להטמעה של טכנולוגיות מידע, התורמות בצורה ישירה להשגת יעדים אלה".

מחזור הלימודים הבא ייפתח בחודש אוקטובר הקרוב ויכלול מגוון יתרונות:

  • מתוכנת לימודים המותאמת לאנשים עובדים – שילוב ימי שישי בקמפוס ואחה"צ נוסף באופן מקוון.
  • צוות הוראה מנוסה, הכולל אנשי מקצוע בכירים מתעשיות ההיי-טק המובילות.
  • שכר לימוד אוניברסיטאי למצטרפים למחזור הקרוב, שייפתח בחודש אוקטובר 2024.

לפרטים נוספים – הקישו כאן והכנסו לקישור

אירועים קרובים