תוכן שיווקי
לקראת כנס SASE Tel Aviv של חברת נטסקופ, 25/9/24, איסט ת"א

שיחה עם גרגורי נזרובסקי, ה-CTO ומייסד שותף בקיו מאסטרס

01/08/2024 11:01
גרגורי נזרובסקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומייסד שותף בקיו מאסטרס

ספר על החברה שלך ועל השותפות עם נטסקופ (Netskope).

"חברת קיו מאסטרס (Qmasters Security Services) היא חברת סייבר הפעילה מ-2015. החברה מספקת שירותים מנוהלים ומשווקת טכנולוגיות הנחשבות Best of Breed. מאז הקמת החברה היא חרתה על דגלה את הצורך לספק טכנולוגיות המאפשרות מינימום מאמץ  כדי לקבל מקסימום ערך, מתוך כוונה לספק פתרונות קלים לתפעול העונים לאתגרים של הלקוחות. החברה מספקת שירותים מנוהלים עבור הטכנולוגיות שהיא משווקת לצד פעילות ניטור ותגובה 24/7, המבוצעת מה-SOC של החברה בישראל .

"קיו מאסטרס התחילה שותפות עם נטסקופ ממש לפני שנפתח הסניף הישראלי. עם הצטרפותם של עידן בן נאים ודודו עקיבא כנציגי היצרן בישראל, הבנו כי מדובר בהשקעה אמיתית של היצרן ואות לאמונו בשוק הישראלי.

"בחרנו בטכנולוגיה של נטסקופ לאחר בחינה מעמיקה של יכולות הפלטפורמה והחזון של היצרן ומצאנו התאמה מושלמת בין נטסקופ יחד עם הצוות הישראלי ל-DNA ולחזון שלנו כחברה. בשיתוף פעולה עם היצרן אנחנו מצליחים לממש את חזון החברה ולתת מענה לאתגרי הלוקחות".

 אילו פתרונות נטסקופ מטמיעה החברה שלך?

"קיו מאסטרס מטמיעה פתרונות SSE , ZTNA וכמובן פתרון ה-SASE המלא של פלטפורמת נטסקופ. התאמה של הפתרון נעשית בהתאם לצורכי הלקוח בהתאמה אישית. השילוב של היכולות במעטפת מאפשר השלמת יכולות, כמו DLP, RBI, מודיעין ועוד".

מדוע פתרונות אלו טובים יותר מפתרונות אחרים הקיימים בשוק?

"תשתית ה-Newedge הייעודית מאפשרת ייתרון משמעותי לנטסקופ בהבטחה של זמינות התשתית ללקוחות ברחבי העולם ואף תשתית ופתרון ייחוסי ללקוחות בסין. בנוסף, הטכנולוגיה של נטסקופ מאפשרת התאמה ייחודית ולמידה של הלקוח הן בגלישה, DLP ועוד".

מהו הערך המוסף שאותו מציעה החברה שלך? לאיזה סוג של ארגונים אתם מציעים את פתרונות נטסקופ?

"הפתרון של נטסקופ מתאים לכל הארגונים – היי-טק ולואו-טק, תעשיות ייצור ועוד – לארגונים קטנים וגדולים כאחד. המערכת גמישה מאוד וקלה לשימוש. קיו מאסטרס מציעה התאמה מדויקת לצרכים של הלקוח, ליווי מלא, התקנה, יישום הדרכה ואף ניטור 24/7".

תן דוגמה של הטמעת מערכת/מוצר של נטסקופ שאתם גאים בה. מדוע בחר הלקוח במוצר ובהטמעה שלכם, וכיצד בחירה זו הובילה למתן פתרון איכותי?

"אתן שני דוגמאות שונות ללקוחות מעניינים שהטמענו אצלם את טכנולוגיות נטסקופ: דוגמה אחת של הטמעת קונסולידציה ומעבר לטכנולוגיית ענן מתקדמת, ודוגמה אחרת של הטמעת מעטפת ניטור ואבטחה.

"בדוגמה הראשונה מדובר בחברה תעשייתית בינלאומית הפרוסה ביותר מ-4,000 תחנות WW, שביצעה קונסולידציה של טכנולוגיות גישה מרחוק וגלישה מאובטחת, אשר דרשה תשומות גבוהות מאוד של תחזוקה ואף הייתה מקור לחשיפות רבות עקב שימוש בטכנולוגיות On Prem, אשר דורשות שדרוגים חוזרים ונשנים. עבורה בנינו חבילה, אשר אפשרה לה לעשות מעבר לטכנולוגיית ענן, שאפשר ביטול התשומות והתשתיות המקומיות, ניהול מרכזי ותמיכה לוקאלית לכל אתר שבו פעלה החברה, תחת תשתיות ה-Newedge. הפתרון שבנינו מבוסס על יכולות של נטסקופ להפעיל יכולות של ניטור UBA ו-DLP על הארגון כולו.

"בדוגמה השנייה מדובר בחברה פיננסית בינלאומית, שיש לה מכשירים פיננסים סופר קריטיים, המבוססים על תוכנת web ארגונית. החברה הייתה מעוניינת באיסוף לוגים ושימוש בצד שלישי כדי לנטר גישה. התאמנו לה את הפתרון של נטסקופ כדי לאפשר גישה מאובטחת, אישית ומדויקת לצד ניטור ויכולות DLP על תוכנת ה-web שבשימוש. יכולות ההתאמה ולמידת המכונה המוטמעות בפתרון של נטסקופ הן יתרון גדול מאוד, מכיוון שאפשר ללמד את המערכת מה מותר ומה אסור, על בסיס כל web. השילוב ענה על צורכי על הלקוח מעל ומעבר ונמצא בשימוש יומיומי".

 

 

אירועים קרובים