תוכן שיווקי
לקראת כנס SASE 2024 של נטסקופ, ב-25 בספטמבר ב-East תל אביב

שיחה עם קוסטיה מריאן, ה-CTO של בולוורקס

06/08/2024 16:20
קוסטיה מריאן, ה-CTO של בולוורקס.

ספר על החברה שלך ועל השותפות עם נטסקופ.
"בולוורקס מובילה את תחום אינטגרציית אבטחת המידע כבר יותר מ-10 שנים. החברה ממוקדת טכנולוגיות מתקדמות, ומתגאה בכך שכרטיס הביקור שלה הוא היכולת המקצועית והטכנולוגית, לצד חוויית השירות. לחברה יש כ-300 לקוחות בישראל ובחו"ל. כבר מאז הקמתה התמחתה בולוורקס במתן מענה לפתרונות גלישה מאובטחת, הגנה על תשתיות ופתרונות DLP. בשנים האחרונות ביצענו מיקוד משמעותי מאוד בפתרונות ה-SASE וה-SSE, והתחלנו בשיתוף פעולה משמעותי עם נטסקופ. שיתוף פעולה זה מבוסס על ערכים משותפים של איכות ומצוינות, לצד חדשנות טכנולוגית".

אילו פתרונות של נטסקופ בולוורקס מטמיעה?
"בולוורקס מטמיעה את פלטפורמת Netskope one, ומציעה ללקוחות חבילה אחודה של פתרונות חדשניים, שמאפשרים להם כיסוי מלא של צרכי ההגנה הארגונית, ביניהם: תחום ההגנה על תשתיות הענן והחיבוריות המתקדמת, בצורה אופטימלית ובניהול אחוד ונוח".

מדוע פתרונות אלה טובים יותר מפתרונות אחרים שקיימים בשוק?
"הפתרון של נטסקופ מוביל בתחומו, ויאשרו זאת הדו"חות של גרטנר ופורסטר, כמו גם מידת שביעות הרצון של הלקוחות שבחרו להשתמש בו. היכולת העמוקה של הפתרון להגן על מרחב תקיפה גדול, האופציות הרבות למימוש ומתן מענה איכותי – כל אלה הם יתרונות שלו, לצד החדשנות הגדולה שמביאה החברה לשוק שיש בו לא מעט פתרונות קיימים".

מהו הערך המוסף שבולוורקס מציעה? לאיזה סוג של ארגונים אתם מציעים את פתרונות נטסקופ?
"בולוורקס היא חברה עם איכויות טכנולוגיות גבוהות מאוד ועם סט כישורים רחב – בתחומי הפיתוח, האינטגרציה וארכיטקטורת הענן. כיום יש לנו מאות לקוחות בעולמות ה-ENT וה-SME, שאנחנו נותנים להם מענה ממוקד ואיכותי מאוד. האמון של הלקוחות בצוותים הטכנולוגים שלנו וביכולתנו לפתור עבורם אתגרי אינטגרציה הוא רב מאוד. אנחנו יודעים להוביל וללוות את הלקוח במציאת הפתרון שיתאים לו יותר, וגם לוודא שההטמעה של הפתרון בארגון תהיה מהירה, יעילה ומותאמת למאפיינים הייחודיים שלו".

תן דוגמה להטמעת מערכת או מוצר של נטסקופ שאתם גאים בה. מדוע בחר הלקוח במוצר ובהטמעה שלכם? וכיצד בחירה זו הובילה למתן פתרון איכותי עבורו?
"כשמדברים על פתרונות אבטחת מידע אנחנו לא נוהגים להזכיר שמות של לקוחות, אבל אני יכול לתת כדוגמה לקוח בין לאומי גדול מאוד מעולמות הפיננסים והסליקה. הארגון בחן פתרונות שונים, ויש לו פתרונות של מתחרים, שהיה לו קל יותר להטמיע אותם גם בסביבת הקונקטיביות והגישה לאינטרנט, כולל פתרון DLP. הלקוח התלבט רבות בבחירת האינטגרטור ובחר בנו בשל ההיכרות שלו איתנו מהטמעות של מערכות אחרות, שבהן הוא נחשף ליכולות הטכנולוגיות, לידע הרחב והמקצועי ולחוויית השירות שאיתם אנחנו ניגשים לפרויקט מסוג זה.

באחת מהפעמים, בשלב ההטמעה עלה לפגישה מרוחקת גורם טכנולוגי מצידנו כדי לקדם את הפעילות, ובמהלך הפגישה התברר שהלקוח חווה קושי שנובע בכלל מבעיה של תשתית ארגונית, שאינה קשורה למוצר באופן ישיר. הידע הרחב של אותו גורם טכנולוגי מבולוורקס אפשר ללקוח לפתור את הבעיה ובו בזמן לקדם את הטמעת הפתרון של נטסקופ.

היכולת הרחבה, ההבנה העמוקה והמחויבות השירותית הבלתי מתפשרת לביצוע המשימה – זה מה שבולוורקס שואפת לתת ולשמר".

לפרטים נוספים ולהרשמה ל-SASE Summit 2024 לחצו כאן.

אירועים קרובים