תוכן שיווקי
לקראת Fortinet Security Day, ב-9 בספטמבר ביורדי הסירה בנמל תל אביב

המעטפת הטכנולוגית שעוזרת לאינטגרטורים לצמוח

27/08/2024 16:37
סי-דאטה

בעולם הטכנולוגי של 2024, אינטגרטורים ומשווקים בתחום ה-IT עומדים בפני אתגרים מסחריים וטכנולוגיים משמעותיים כאשר הם מנסים לשמור על עדכניות עם החידושים והפיתוחים המהירים. האתגרים לא נוגעים רק בצורך להישאר מעודכנים, אלא גם בצורך לגייס כוח אדם מתאים, להיערך תקציבית, להסתגל ולהתאים את הפתרונות המדויקים לצרכים של לקוחותיהם.

הטכנולוגיה מייצרת עבורם הזדמנויות עסקיות ומנגד אתגרים, שכן יש להם צורך מתמיד ללמוד ולהתעדכן בטכנולוגיות חדשות, כגון פתרונות בענן, בינה מלאכותית וסייבר. הקצב המהיר של ההתפתחויות דורש מהם להיות במעקב מתמיד, לבצע הכשרות ולגייס אנשי מקצוע. גם אתגרים של משאבים וניהול של תקציבים מוגבלים והצורך לשמור על רווחיות בעסק עלולים להגביל את היכולת להתפתח. האיזון בין הרצון להיות בחזית הטכנולוגיה לבין שמירה על ניהול תקציב מאוזן הוא קריטי ומהווה אתגר מרכזי עבורם.

תפקיד ה-VAD (ר"ת Value Added Distributor) בהטמעת טכנולוגיות חדשות

סי-דאטה (C-DATA), חברת ההפצה הגדולה והמובילה בישראל של פתרונות טכנולוגיים מזה מעל 20 שנה, זיהתה את האתגר והשיקה באחרונה חטיבה חדשה בחברה בשם C-DATA MSD (ר"ת Managed Service Distribution – שירותי הפצה מנוהלים).

ערן ברגשטיין, מנהל מוצר פורטינט לשותפי ENT בסי-דאטה.

ערן ברגשטיין, מנהל מוצר פורטינט לשותפי ENT בסי-דאטה. צילום: יח"צ

ערן ברגשטיין, מנהל מוצר פורטינט (Fortinet) לשותפי ENT בסי-דאטה, אמר כי החברה "תומכת במגוון רחב של יצרנים וטכנולוגיות, ואחד היצרנים המרכזיים שאותו היא מייצגת היא פורטינט – אחד מיצרני אבטחת המידע הגדולים והמובילים בעולם. לפורטינט יש פורטפוליו של כ-50 קווי מוצרים, שרובו לא מוכר למשווקים בשל הסיבות שצוינו קודם".

"סי-דאטה, בעזרת צוותי החברה, שהינם מומחים ומוסמכים בעולמות פורטינט, בנתה מוקד ידע המאפשר לה להתעדכן ולתמוך בטכנולוגיות המתקדמות ביותר של פורטינט:  FortiGate ,FortiSwitch ,FortiAP ,FortiNAC ,FortiManager ,FortiDeceptor ,FortiEMS, FortiSASE ,FortiAnalyzer ,FortiADC ועוד".

הצעת ערך ייחודית לשותפים: פתרונות אבטחת סייבר מקיפים ומותאמים אישית

אנחנו, בחטיבת C-DATA MSD, מציעים לשותפינו העסקיים פתרונות אבטחת סייבר מקיפים, הכוללים ייעוץ, הטמעה, תמיכה וניהול שוטף. אנחנו מספקים לשותפים העסקיים שלנו יתרון תחרותי משמעותי על ידי:

  • מומחיות טכנולוגית מעמיקה – צוות המומחים שלנו מתעדכן באופן שוטף בחידושים הטכנולוגיים העדכניים ביותר בתחום אבטחת הסייבר.
  • גישה הוליסטית לאבטחת המידע – אנחנו מספקים פתרונות אבטחה מקיפים, המכסים את כל ההיבטים הקריטיים של הארגון.
  • תמיכה מקצועית ושירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר – אנחנו מספקים לשותפינו העסקיים תמיכה מקצועית, החל משלב התכנון ועד לשלבי ההטמעה והניהול השוטף.

השירותים שלנו כוללים:

  • ייעוץ אסטרטגי – ניתוח מעמיק של סביבת הלקוח, זיהוי סיכונים פוטנציאליים והצעת אסטרטגיית אבטחה מותאמת.
  • תכנון והטמעה – תכנון, התקנה ותצורה של פתרונות אבטחה מתקדמים.
  • ניהול אבטחה מנוהל – ניטור מתמשך של סביבת הלקוח, זיהוי איומים, תגובה מהירה לאירועים חריגים ומניעת איומים עתידיים.
  • תמיכה טכנית – סיוע טלפוני, ייעוץ פרו-אקטיבי, פתרון תקלות ותחזוקה שוטפת.

הלקוח שלנו הוא המשווק, ולא לקוח הקצה

יניב ברזילי, מנהל הפעילות של C-Data Security ו-C-DATA MSD.

יניב ברזילי, מנהל הפעילות של C-Data Security ו-C-DATA MSD. צילום: יח"צ

יניב ברזילי, מנהל הפעילות של C-Data Security ו-C-DATA MSD, אמר כי "כל השירותים שסי-דאטה משווקת, לרבות שירותי החטיבה החדשה, לא מיועדים ללקוחות הקצה. על פי המודל העסקי של החברה, לקוחותינו הם השותפים העסקיים שלנו, שרוכשים מאיתנו מוצרים – בין אם אלה מוצרי חומרה או תוכנה, לא לשימושם העצמי, אלא ללקוח הסופי".

"אנחנו לא מתחרים בשותפים העסקיים שלנו, ההיפך הוא הנכון", ציין ברזילי. "אנחנו מעניקים להם עוד 'שכבה' שתעזור להם לגדול. אם מדובר במשווק שאין לו, למשל, את הידע המקצועי למכור מוצר מסוים, או שסובל ממחסור בכוח אדם מקצועי, או טכנאי שגויס למילואים או כל אתגר אחר, ניתן לו את הגיבוי והתמיכה להמשיך לרוץ קדימה ולא להפסיד מכירות, כשעם הזמן הוא גם ילמד על המוצר, יתמקצע ויעשיר את הידע שלו".

פורטינט מופצת בישראל על ידי סי-דאטה. גם השנה נשתתף וניקח חסות בכנס Fortinet Security Day. בואו לבקר אותנו!

לתיאום פגישה אנא השאירו פרטים כאן.

אירועים קרובים