תוכן שיווקי
לקראת כנס SASE 2024 של נטסקופ, ב-25 בספטמבר ב-East תל אביב

"בסיוע נטסקופ, אנחנו בחזית הטכנולוגיה בתחום אבטחת הענן"

ראיון עם עידו וקנין, ראש חטיבת הסייבר סקיוריטי בטלדור

04/09/2024 17:07
עידו וקנין, ראש חטיבת הסייבר סקיוריטי בטלדור.

ספר על החברה שלך ועל השותפות שלה עם נטסקופ.
"טלדור תקשורת ואבטחת מידע, מקבוצת וואן, הוקמה ב-1986 והפכה במשך השנים לאחת מחברות ה-IT המובילות בישראל. אנחנו מציעים מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים, עם דגש על אבטחת מידע ותקשורת ארגונית, תוך שמירה על רמת השירות והביצועים הגבוהה ביותר.

אנחנו גאים בכך שהיינו החברה הראשונה בארץ שהטמיעה את פתרון ה-SSE של נטסקופ – מה שממצב אותנו בחזית הטכנולוגיה בתחום האבטחה בענן. נטסקופ מתמחה בהגנה על ארגונים בצורה חכמה ויעילה, ויחד אנחנו עובדים כדי להבטיח שללקוחות שלנו תהיה ההגנה הטובה ביותר על המידע שלהם, בלי לוותר על ביצועים מהירים ונוחות השימוש. השותפות הזאת מבוססת על אמון וחדשנות, ומאפשרת לנו לתת מענה לצרכים המגוונים של כל סוגי הארגונים, תוך הובלת השוק הישראלי עם הפתרון המתקדם ביותר בעולמות ה-SSE".

מדוע פתרונות אלה טובים יותר מפתרונות אחרים שקיימים בשוק?
"פתרונות ה-SSE של נטסקופ מביאים איתם יתרונות ייחודיים לשוק, עם דגש מיוחד על אבטחה בענן. אחד ההיבטים המרכזיים הוא הימצאות POP מקומי בישראל, מה שמאפשר ביצועים מהירים יותר וחוויית משתמש מעולה עבור המשתמשים בארץ. בנוסף, הפתרון כולל מנוע DLP חזק, שמספק הגנה מקיפה על נתונים רגישים, מונע דליפות מידע ומבטיח שמירה על המידע הקריטי של הארגון מקצה לקצה.

מעבר לכך, נטסקופ מציעה פתרון SASE שמספק יכולות שמשלבות את ה-SD-WAN עם רכיבי SSE. בין היכולות שנטסקופ מציעה: Secure Web Gateway, Cloud Access Security Broker ו-Zero Trust Network Access. כל אלה משולבים בארכיטקטורה ממוקדת ענן ומסופקים על ידי ספק אחד – מה שמפחית את העלויות והמורכבות באמצעות פלטפורמה אחת נוחה ואיכותית.

יתרון נוסף של נטסקופ הוא השימוש ב-AI לצורך נראות והגנה חכמות יותר. המערכת משתמשת במנוע ה-Zero Trust ובבינה מלאכותית כדי לפענח פעילות משתמשים בענן ובשירותי SaaS (תוכנה כשירות), וכדי למנוע זליגת מידע ולחסום איומים.

בסופו של דבר, השילוב של חדשנות טכנולוגית, גמישות והיכולת להתמודד עם איומים מודרניים הופכים את הפתרון של נטסקופ לבחירה מצוינת עבור ארגונים שמחפשים אבטחה מקיפה, מותאמת ונוחה לתפעול".

מהו הערך המוסף שטלדור מביאה? לאיזה סוג של ארגונים אתם מציעים את פתרונות נטסקופ?
"הערך המוסף שטלדור מציעה ללקוחותיה הוא הניסיון הרב וההבנה המעמיקה שלנו בעולמות ה-IT, התקשורת ואבטחת המידע. כחברה עם מעל 35 שנות ניסיון, אנחנו מבינים את הצרכים הייחודיים של ארגונים בישראל ומספקים פתרונות מותאמים אישית, שמבוססים על השותפויות האסטרטגיות שלנו עם יצרנים מובילים בשוק, כמו נטסקופ.

אנחנו מציעים את הפתרון של נטסקופ לכל סוגי הארגונים – החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד לארגונים גדולים ומורכבים, שזקוקים להגנה מקיפה על המידע שלהם. בדגש על ארגונים שמנהלים סביבות עבודה בענן או בסביבות היברידיות, פתרון ה-SSE של נטסקופ מספק מענה מלא לאתגרים הנוכחיים בעולמות אבטחת המידע והגישה מרחוק.

בעזרת שילוב של טכנולוגיה מתקדמת, שירות מקצועי והבנה מעמיקה של השוק הישראלי, אנחנו יכולים להבטיח ללקוחותינו לא רק פתרון טכנולוגי מתקדם, אלא גם שירות שמותאם לצרכים הייחודיים שלהם, עם דגש על זמינות, תמיכה וחדשנות".

תן דוגמה להטמעת מערכת נטסקופ שאתם גאים בה. מדוע בחר הלקוח במוצר ובהטמעה שלכם? וכיצד בחירה זו הובילה למתן פתרון איכותי?
"אחת הדוגמאות הבולטות לכך היא עבודה שביצענו עבור ארגון גדול בתחום ההיי-טק. הלקוח חיפש פתרון אבטחה בענן שיתמודד עם אתגר ספציפי – גישת ספקים מרחוק לסביבות עבודה רגישות. הארגון נדרש להבטיח שהגישה לספקים מרוחקים תהיה מאובטחת ויעילה, תוך שמירה על הביצועים ויכולת ניהול מקיפה.

במהלך תהליך ההטמעה גילינו שהאתגר המרכזי היה להבטיח גישה מאובטחת של ספקים מרוחקים דרך הדפדפן, מבלי לפגוע בחוויית השימוש ובביצועים. מהנדסי טלדור פעלו בגישה יצירתית ומצאו פתרון מותאם אישית, שכלל שילוב של טכנולוגיות מהפתרון ה-SSE של נטסקופ עם תוספות מותאמות, כדי להבטיח שהגישה לסביבות העבודה תהיה לא רק מאובטחת, אלא גם נוחה ויעילה. השימוש בפתרון אפשר ניהול גישה מרכזי, ניהול אפליקציות בצורה מבוקרת ושמירה על עמידה בדרישות הארגון.

הלקוח בחר במוצר של נטסקופ ובהטמעה של טלדור בזכות השילוב של טכנולוגיה מתקדמת עם שירות מקומי שמבין את הצרכים המיוחדים של השוק הישראלי. הבחירה בפתרון וההטמעה, המותאמת אישית, הובילו למתן פתרון איכותי שהצליח לתת מענה לכל האתגרים שהארגון התמודד איתם, ובכך שיפר את האבטחה והביצועים שלו בצורה משמעותית".

"לסיכום", אמר וקנין, "טלדור תקשורת ואבטחת מידע מבססת את מקומה כאינטגרטור המוביל בשוק הישראלי. באמצעות שיתוף פעולה עם יצרנים מהשורה הראשונה, כמו נטסקופ, אנחנו מספקים מענה איכותי, בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. הצוותים שלנו פועלים במקצועיות וביצירתיות כדי להבטיח פתרונות מותאמים אישית ויעילים, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של שירות ותמיכה. טלדור מחויבת להוביל את השוק עם פתרונות חדשניים, מקצועיות ללא תחרות, ומענה מהיר ומדויק לצרכים של כל ארגון".

"בהזדמנות זו", ציין, "אנחנו מתפללים ומקווים בכל לבנו להחזרת חטופינו בשלום ובמהרה. אנחנו משתתפים בכאב המשפחות ומאחלים לכולנו ימים של שקט וביטחון".

לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים