תוכן שיווקי
לקראת כנס Lynx Devcon, ה-30 בספטמבר, גני התערוכה, אקספו תל אביב

"ה-AI תסייע לשפר את החיים הפיננסיים של לקוחות רבים"

14:04
מיגאן מרגי, מדענית נתונים בכירה ב-אינטואיט ישראל.

מאת: הילל יוסף

"הסיפור של החברה שלנו מתחיל בקופסת נעליים. אמריקני עם רוח יזמית ראה את אשתו נוברת בין קבלות וחשבוניות ששמרה בקופסת נעליים, ואמר לעצמו: 'חייבת להיות דרך טובה יותר לניהול כלכלת הבית'. כך נולד הרעיון להקמת החברה, שייסד סקוט קוק. 40 שנה לאחר מכן אנחנו חברה ציבורית עם כ-100 מיליון לקוחות בעולם ומחזור מכירות של יותר מ-15 מיליארד דולר. מאז שיפרנו ואנו ממשיכים לשפר את החיים הפיננסיים של לקוחות רבים מאוד, וכיום אנו עושים זאת עם מודלי שפה גדולים (LLMs) ובינה מלאכותית יוצרת (GenAI)", כך אמרה מיגאן מרגי, מדענית נתונים בכירה ב-אינטואיט ישראל.

מרגי התראיינה לקראת כנס Lynx Devcon, שייערך ב-30 בספטמבר, בגני התערוכה במתחם אקספו בתל אביב.

מרגי סיימה תואר ראשון בלימודי הנדסה בצרפת, ולאחר שעלתה ארצה, לפני תשע שנים, המשיכה לתואר שני במערכות מידע בטכניון, וכך החלה את הקריירה שלה בעולם מדע הנתונים. היא עובדת ב-אינטואיט (Intuit) מזה כשנתיים.

"מציעים פלטפורמה פיננסית-טכנולוגית לטובת שגשוג כלכלי"

"החברה מפתחת פתרונות טכנולוגיים, המשפרים את ההתנהלות הפיננסית של אנשים ועסקים בעולם, תוך חיסכון של זמן וכסף. כיום אינטואיט היא מחברות הפינטק הגדולות בעולם. אנו מציעים פלטפורמה פיננסית-טכנולוגית, המסייעת לצרכנים ולבעלי עסקים לשגשג כלכלית", אמרה.

"החברה מעסיקה כ-18 אלף עובדים", המשיכה מרגי וסיפרה. "ב-1993 הונפקה אינטואיט לציבור, ולאחר ההנפקה החברה חוותה צמיחה מהירה. יש לחברה יותר מעשרים משרדים ומרכזי פיתוח בעולם, ובארץ נמצא מרכז המחקר והפיתוח השני מחוץ לארה"ב, המונה כ-500 עובדים וגדל במהירות. המרכז הוקם בעקבות רכישת שתי חברות הזנק ישראליות – צ'ק (Check) ופורטיקור (Porticor). ב-2021 נרכשה גם אימוויז'ן (Imvision). אינטואיט ישראל הפכה להיות חלק משמעותי בעשייה של החברה, בשל היכולות הטכנולוגיות שלנו, המשפרות את חוויות הלקוח".

לדבריה, "הפלטפורמה שלנו מונעת מנתונים. אנו משלבים מומחיות אנושית עם AI. בשנים האחרונות הצוותים שלנו פיתחו מערכת הפעלה (GenOS), אשר מאפשרת חוויות חדשות ומשנות-משחק המופעלות באמצעות GenAI. היא משלבת מודלים מסחריים וקוד פתוח של שפות גדולות עם LLMs פיננסיים, שהוכשרו בהתאמה אישית שלנו, המתמחים בפתרונות העונים לאתגרי מס, חשבונאות, שיווק, תזרים מזומנים, מימון אישי ועוד".

ארבעה מוצרי חברה מנצחים

מרגי ציינה ארבעה ממוצרי החברה: "QuickBooks – תוכנת הנהלת חשבונות וניהול פיננסי לעסקים קטנים, המספקת תובנות המסייעות בקבלת החלטות עסקיות, לצד יכולת תשלום לעובדים ולספקים, וקבלת תשלומים מלקוחות. מוצר נוסף הוא TurboTax, המיועד לאזרחי ארה"ב, ומנהל ועוזר לקבל החזרי מס מירביים.

המוצר Credit Karma מספק גישה לדירוגי אשראי, דו"חות וניטור, וככזה – מסייע למשתמשים לחסוך כסף ולשפר את דירוג האשראי שלהם. ו-Mailchimp הינה פלטפורמת שיווק ואוטומציה, העוזרת להגדיל את היקף העסקים על בסיס ניהול קשרי לקוחות".

"הצוות בו אני פועלת", סיכמה מרגי, "בונה מודלים המזהים ומסווגים את הנתונים של הלקוחות שלנו על מנת להגן עליהם. בעידן של בינה מלאכותית יוצרת, הגנת מידע פרואקטיבית חשובה יותר מאי פעם. על ידי הטמעת מודלים לאיתור הנתונים הרגישים שלנו, אמצעי אבטחה חזקים ופרוטוקולי פרטיות, אנו מפגינים את המחויבות שלנו לשמירה על מידע רגיש, ולפיכך את מיצוב עצמנו כמוביל אמין ואחראי בתעשייה, תוך יצירת אמון ביכולתנו לנהל ולהגן על נתונים באופן הולך וגובר בעולם דיגיטלי"

אירועים קרובים