תוכן שיווקי

ביטוח חקלאי הטמיעה IBM Guardium בעזרת 2BSecure

באמצעות IBM Guardium Data Protection, ביטוח חקלאי יכולה עתה לנטר גישה ולמנוע התקפות על מאגרי הנתונים שלה, ולהגן על פרטיות לקוחותיה

26/09/2024 15:12
פרויקט בביטוח חקלאי. יבמ.

ביטוח חקלאי, שמספקת שירותי ביטוח אלמנטריים מקיפים למגזר הפרטי ולמגזר הקיבוצי, הטמיעה, בעזרת 2BSecure – חברת אבטחת המידע מבית מטריקס ושותפה עסקית של יבמ – את מערכת הגנת המידע IBM Guardium Data Protection. זאת, כדי לנטר גישה ולמנוע התקפות על מאגרי הנתונים שלה, ולהגן על פרטיות לקוחותיה.

יש לציין שביטוח חקלאי קמה כאגודה שיתופית לפני כ-100 שנים, והיא בבעלות של כ-280 מושבים, קיבוצים ואגודות מהמגזר ההתיישבותי. בשנים האחרונות החלה החברה להרחיב את סל המוצרים שלה ולספק שירותי ביטוח מקיפים מסוגים שונים, כולל ביטוח רכב, ביטוח דירה וביטוח נסיעות לחו"ל, וכן מגוון רחב של שירותי ביטוח ייחודיים לקיבוצים. כחברת ביטוח וכגוף מוסדי מונחה רגולציה של רשות שוק ההון, נדרשה ביטוח חקלאי ליישם מנגנוני הגנה ואבטחה איכותיים על המידע הפרטי של לקוחותיה. זאת, במיוחד לאור איומי הסייבר המתגברים על ארגונים, שעלולים לגרום להשבתה מוחלטת של פעילות הארגון ולפגוע בו מהבחינות התפעולית, הכלכלית, המשפטית והתדמיתית. בנוסף, מאחר שחלק מלקוחותיה עובדים עם גורמים באיחוד האירופי, נדרשה ביטוח חקלאי לוודא עמידה בתקינות האירופית להגנת מאגרי מידע, כגון GDPR ו-NIS2.

2BSecure מבית מטריקס

2BSecure מבית מטריקס

הפתרון וההטמעה

לאחר בחינת הצרכים של ביטוח חקלאי, 2BSecure בחרה בפתרון IBM Guardium Data Protection, שמספק שכבת הגנה חזקה ומתקדמת לנתונים הרגישים של החברה מפני פריצות אבטחה, איומי תוכנות זדוניות, ניסיונות פישינג, זליגת מידע ושימוש לרעה. המערכת מאפשרת ניטור רציף ואוטומטי של כל הגישה לנתונים, זיהוי אנומליות ואיומים בזמן אמת בכלל מסדי הנתונים של החברה, וכן יכולת זיהוי ותגובה מהירה לפעולות חריגות.

הטמעת המערכת מחזקת את העמידות של ביטוח חקלאי מפני מתקפות סייבר, ומסייעת לעמוד בדרישות הרגולציה המחמירות בתחום הביטוח. בכך, החברה מבטיחה ללקוחותיה כי המידע האישי והפיננסי שלהם נשמר ברמת האבטחה הגבוהה ביותר.

IBM Guardium Data Protection היא פלטפורמה חכמה, המספקת אינטגרציה עם מערכות SOC ו-SIEM, תוך תמיכה בכל סוגי מסדי הנתונים וסביבות האחסון. באמצעותה, ביטוח חקלאי יכלה לייצר לעצמה מדיניות אבטחה מותאמת, שעונה על צרכיו הייחודיים של הארגון.

ביטוח חקלאי

ביטוח חקלאי

רונן דביר, מנמ"ר ביטוח חקלאי, אמר כי "החלטנו על יישום IBM Guardium Data Protection באמצעות 2BSecure מבית מטריקס. הפתרון מהווה מנגנון אבטחה משמעותי, הממוקד בבסיסי הנתונים של תשתיות המידע שלנו, וכן בניטור ובניהול אבטחת הגישה לבסיסי הנתונים. יישום הפתרון הסתיים בהצלחה, ובשילוב המומחים של 2BSecure יש לנו ביטחון שהמידע של ביטוח חקלאי מוגן כראוי".

איתי מור, מנהל תחום אבטחת בסיסי נתונים ב-2BSecure, ציין כי "כחברה בעלת ניסיון רב בתחום אבטחת המידע, הצוותים שלנו מנוסים בטיפול בפרויקטים מסוג זה ועוד רבים אחרים בתעשיית הסייבר. המוצר שנבחר כפתרון לבעיה של ביטוח חקלאי, IBM Guardium Data Protection, הוא פתרון מקיף לאבטחת מידע של בסיסי הנתונים, שנותן מענה מקיף להגנה על ארגונים. המערכת מזהה איומים חדשים בזמן אמת, ומסייעת לארגונים לחקור ולטפל באירועי אבטחה במהירות וביעילות. כמו כן, היא מגינה על נתונים רגישים מפני גניבה, אובדן ודליפות, ומספקת שירות אבטחת ענן מפני איומים".

אירועים קרובים