תוכן שיווקי

אקסקלוסיב נטוורקס ופרופפוינט יספקו אבטחה ממוקדת גורם אנושי

13:43
חגי סלע, מנכ"ל אקסקלוסיב נטוורקס ישראל.

אקסקלוסיב נטוורקס ישראל (Exclusive Networks Israel) הכריזה באחרונה על כינון שותפות עם פרופפוינט (Proofpoint) – חברת אבטחת סייבר ותאימות מובילה, המגנה על הנכסים והסיכונים הגדולים ביותר של ארגונים: האנשים שלהם ו"הגורם האנושי".

השותפות תחזק את תיק אבטחת הסייבר הנוכחי של אקסקלוסיב נטוורקס (Exclusive Networks) בישראל, על ידי הצעת פתרונות האבטחה עטורי הפרסים של פרופפוינט להגנה על ארגונים בישראל מפני נוף האיומים המתקדם של היום.

Proofpoint Essential – פתרון אבטחת דוא"ל לעסקים קטנים ובינוניים

במסגרת הסכם זה, אקסקלוסיב נטוורקס ישראל תמכור ותשווק את פתרון Proofpoint Essential – פתרון אבטחת דוא"ל שמיועד לעסקים קטנים ובינוניים. המוצר מספק הגנה מפני איומים כמו דואר זבל, פישינג והתקפות זדוניות, תוך שילוב של טכנולוגיות מתקדמות לזיהוי והגנה. בנוסף, הוא כולל כלים לניהול דוא"ל והגנה על נתונים, מה שמסייע לארגונים לשמור על פרטיות המידע שלהם ולציית לרגולציות. Proofpoint Essential מציע ממשק ידידותי למשתמש, המקל על התקנה ושימוש יומיומי.

חברת פרופפוינט זוכה להכרה ברחבי העולם בזכות הגישה שלה, הממוקדת בגורם האנושי, לאבטחת סייבר. במקום להתמקד רק בטכנולוגיה, היא שמה דגש על הגנה על האנשים בתוך ארגונים, שהם לרוב החוליה הפגיעה ביותר בשרשרת האבטחה.

חגי סלע, ​​מנכ"ל אקסקלוסיב נטוורקס ישראל, ציין כי "הדרך להשגת מטרה זו היא באמצעות הדגשת הערכים המוספים שאנו מביאים ללקוחותינו, כגון: הקמת שירותי הדרכה לכל לקוחותינו בכל הרמות, מתן שירותים מומחים ללקוחותינו, כמו גם מינוף החוזקות של הצוות המקצועי שלנו, יחד עם היצע הפתרונות של החברה. שותפות זו עם פרופפוינט תאפשר לנו להציע את פתרונות אבטחת הסייבר המתקדמים והאמינים ביותר ללקוחותינו".

"פושעי סייבר יודעים שניתן לנצל אנשים, בין אם באמצעות רשלנות, פגיעה בזהות – או במקרים מסוימים – כוונת זדון", אמר קנט ברו, סמנכ"ל פרופפוינט EMEA. "מאיומים ממוקדים במיקוד אנושי, כגון פגיעה במייל עסקי (BEC) ותוכנות כופר, ועד להתחזות מתוחכמות והפרות הקשורות לספקים, מערך ההתקפות המכוונות לאנשי הארגון הוא מגוון ומתפתח כל הזמן. על ידי הרחבת השותפות שלנו עם אקסקלוסיב נטוורקס ישראל, אנו שואפים לספק ליותר ארגונים את הכלים הממוקדים באדם, שהם צריכים כדי לנווט בהצלחה בנוף האיומים המורכב של היום, להגן על האנשים שלהם ולהגן על הנתונים שלהם".

אירועים קרובים