תוכן שיווקי

מהפכת ה-DEX: חווית העובד הדיגיטלי שמובילה את ניהול תשתיות הארגון

14:42
סחלב בן עמי, מנהלת לקוחות ותחום וירטואליזציה ב-SmartxTopCloud - המשווקת הבלעדית של קונטרול אפ בישראל.

כתבה: סחלב בן עמי, מנהלת לקוחות ותחום וירטואליזציה ב-SmartxTopCloud – המשווקת הבלעדית של קונטרול אפ בישראל.

חוויית העובד הדיגיטלי הפכה לעוגן מרכזי בניהול מערכות IT ארגוניות, וגרטנר מסמנת זאת כשלב חדש בהתפתחות התחום, שזכה לקטגוריה – DEX (ר"ת Digital Employee Experience). הקטגוריה, ששמה את העובד במרכז, מעצבת מחדש את הדרך שבה ארגונים מתמודדים עם אתגרי תשתיות מורכבות, תוך שילוב בין טכנולוגיה מתקדמת לצרכים האנושיים של המשתמשים.

קונטרול אפ מובילה את הדרך

לא בכדי דורגה קונטרול אפ (ControlUp) במקום הראשון בקטגוריית ה-DEX החדשה של גרטנר. הפתרון של החברה מתמקד במתן תובנות בזמן אמת על חוויית העובד ומספק כלים מתקדמים, שמאפשרים לצוותי IT לזהות בעיות, לנתח נתונים ולפתור תקלות במהירות – כל זאת מתוך פלטפורמה אחת אינטואיטיבית.

קונטרול אפ משלבת טכנולוגיות ניטור מתקדמות עם פתרונות אוטומציה, ומספקת לארגונים גישה כוללת לניהול סביבת העבודה הדיגיטלית. הפתרון כולל ניטור ביצועים של אפליקציות, חיבורי משתמשים, משאבי מחשוב ועוד – והכול בזמן אמת, במטרה לשפר את הפרודוקטיביות ולהבטיח חוויית משתמש חלקה ונעימה.

קטגוריית ה-DEX נולדה מתוך צורך גובר לייעל את העבודה הדיגיטלית בארגונים

בעידן שבו העובדים תלויים באופן כמעט מוחלט בכלים דיגיטליים לביצוע משימותיהם, חוויית המשתמש הופכת להיות גורם קריטי בהצלחת הארגון.

בעבר, פתרונות IT התמקדו בתחזוקת התשתיות ובטיפול בתקלות טכניות. אולם, כיום, הקטגוריה החדשה שמה דגש על ההיבטים האנושיים והחווייתיים, תוך הבנה שהפרודוקטיביות והמעורבות של העובדים קשורות באופן ישיר לחוויית המשתמש שלהם במערכות הארגוניות.

מגישה ריאקטיבית לגישה פרו-אקטיבית

השינוי שמובילה קטגוריית ה-DEX הוא מעבר מגישה ריאקטיבית לגישה פרו-אקטיבית. במקום להמתין שיתרחשו תקלות שיפגעו בפרודוקטיביות, ארגונים יכולים כעת לנטר את מצב המערכות בזמן אמת, לאתר בעיות עוד לפני שהן מתרחשות ולפתור אותן באופן אוטומטי.
בנוסף, הקטגוריה מייצגת מעבר לתפיסה הוליסטית, שבה כל מערכות הארגון נתפסות כחלק מסביבה דיגיטלית אחת שלמה. זה מאפשר לארגונים לזהות מגמות, לבצע אופטימיזציה של משאבים ולהבטיח שכל עובד יקבל את התנאים הטובים ביותר לעבודה יומיומית.

החשיבות בעולמות ניהול התשתיות הארגוניות

התרומה של פתרונות DEX לעולם ניהול התשתיות בארגונים לא ניתנת לערעור. הם מאפשרים לארגונים להתמודד עם האתגרים של עבודה מרחוק, תשתיות מורכבות ושימוש במגוון רחב של אפליקציות וכלים.

בנוסף, הפתרונות האלה תורמים לשיפור חוויית המשתמש, לצמצום זמני ההשבתה ולחיסכון בעלויות התפעול. בעידן שבו חוויית העובד מהווה חלק בלתי נפרד מתרבות הארגון, הטמעת פתרונות DEX הופכת להיות אסטרטגיה מרכזית עבור חברות שרוצות לשמור על יתרון תחרותי.

באחרונה הכריזה טים וויואר (TeamViewer) על רכישת 1E – חברה מובילה נוספת בתחום ה-DEX. רכישה זו משקפת את המגמה העולמית שבה שחקנים מרכזיים בתעשייה מבינים את הערך האסטרטגי של פתרונות חוויית עובד דיגיטלית, ומשקיעים רבות בשדרוג היכולות שלהם בתחום.

לסיכום

קטגוריית ה-DEX מסמלת שינוי תפיסתי עמוק בניהול ה-IT הארגוני. היא ממקמת את העובד במרכז ומציעה כלים חדשניים שמביאים לשיפור חוויית המשתמש, לייעול תהליכים ולשדרוג כלל המערכות הארגוניות. חברות כמו קונטרול אפ, שמובילות את הדרך, ממשיכות להגדיר את הסטנדרט החדש בעולם דינמי ומאתגר זה.

העתיד של ניהול התשתיות הארגוניות כבר כאן – והוא דיגיטלי, חכם ומבוסס חוויית משתמש.

אירועים קרובים