רשמית: נוקיה השיקה את Lumia 928

המכשיר החדש, שיהיה זמין בארה"ב דרך ספק התקשורת וריזון כבר בימים הקרובים, כולל מסך בגודל 4.5 אינץ', 1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ומצלמת PureView באיכות 8.8 מגה פיקסלים ● החברה צפויה לערוך אירוע נוסף בלונדון, בו תציג דגם מקביל של ה-928 למכירה ברחבי העולם, וייתכן גם שתכריז על מכשירים נוספים

נוקיה (Nokia) אישרה בסוף השבוע באופן רשמי את השקת ה-Lumia 928 בארצות הברית, זאת אחרי שפרסמה לפני מספר ימים פרטים לגבי המכשיר שנשמר תחת סודיות במשך זמן רב. המכשירים אמורים להיות זמינים דרך ספקית התקשורת וריזון (Verizon) כבר בסוף השבוע הנוכחי, במחיר של 99.99 דולרים עבור מי שחותם חוזה לשנתיים, לאחר שליחת טופס קבלת החזר כספי בשיעור של 50 דולרים – או תמורת 499.99 דולרים ללא התחייבות. וריזון אף שחררה הודעה רשמית על כך באתר שלה.

מבחינת תצורה, מתברר שהטלפון החדש דומה מאוד ל-Lumia 920, שנחשב כיום למכשיר הדגל של החברה בסדרה שמערכת ההפעלה שלה היא חלונות פון 8 (Windows Phone 8) של מיקרוסופט (Microsoft): מסך בגודל 4.5 אינץ', מעבד Snapdragon S4 של קוואלקום (Qualcomm), וכן 1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, סוללה בנפח עבודה של 2,000mAh, תמיכה בטעינה אלחוטית בתקן Qi, ומצלמת PureView באיכות של 8.8 מגה-פיקסלים עם עדשה של קארל צייס ומייצב תמונה אופטי.

עם זאת, יש מספר הבדלים בין המכשירים. כך, למשל, המסך עצמו יוצע בטכנולוגיית OLED במקום ה-LCD IPS של ה-920 – טכנולוגיה שאמורה לספק תמונה איכותית יותר, וכן שימוש בשלושת המיקרופונים המשובצים במכשיר כדי לבצע הקלטות באיכות סטריאו במקום מונו תוך שימוש בטכנולוגיית ביטול רעשי רקע. ההבדל השלישי הוא מבזק זיאון (Xeon), שאמור לעזור לקבל תמונות טובות יותר בעת שמצלמים תמונות בתוך הבית.

כמו כן, נוקיה אמורה לערוך בשבוע הבא אירוע נוסף בלונדון, בו ייתכן והיא תציג דגם מקביל של ה-928 למכירה במקומות אחרים בעולם. לא מן הנמנע שהחברה תכריז על דגמים נוספים באירוע בלונדון. הצפייה העיקרית היא לדגם שיתרכז במצלמת PureView גדולה במיוחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים