כיסאות מוסיקליים בהוט: מנכ"ל חדש להוט מובייל – השלישי במספר בשנה האחרונה, וסבב מנויים נוסף

אילן צחי, סמנכ"ל שירות הלקוחות בהוט, יכנס לנעליו של יעקב נדבורני, שעזב את החברה בינואר ● המינוי בא בעקבות עזיבתו של ליאור הלמן, סמנכ"ל הכספים של הוט, ששימש עד כה כממלא מקום מנכ"ל הוט מובייל ● שימי עזר, ששימש עד היום כמנהל מטה השירות, יחליף את צחי כסמנכ"ל שירות הלקוחות

אילן צחי, מנכ"ל HOT

שינויים נוספים בהנהלת הוט (HOT): החברה הודיעה הבוקר (ג') על מינויו של אילן צחי למנכ"ל הוט מובייל (HOT Mobile). בתפקידו הקודם שימש צחי כסמנכ"ל שירות הלקוחות בהוט, ולתפקיד שעזב מונה כעת שימי עזר, ששימש עד היום כמנהל מטה השירות.

כסאו של מנכ"ל הוט מובייל עומד ריק כבר מאז סוף ינואר, כאשר יעקב נדבורני עזב את תפקידו בעקבות פרישתה של סטלה הנדלר – יו"ר הקבוצה, ובהמשך הפיכתה לחברה פרטית ומעורבותו של בעל השליטה, פטריק דרהי, בניהולה היומיומי. נדבורני מילא את התפקיד במשך שנה ושלושה חודשים.

בתקופה שבה התפקיד לא אויש, כיהן ליאור הלמן כממלא מקום מנכ"ל הוט מובייל, במקביל לתפקידו כסמנכ"ל הכספים של חברה. הלמן עוזב כעת את הוט מובייל וימונה לתפקיד בכיר בקבוצת אלטיס, גם היא בשליטת דרהי. את הלמן יחליף בתפקיד אורן ארצי, שכיהן עד כה כחשב הוט מובייל.

השינויים האחרונים אינם אלא המשך לשרשרת העזיבות והמינויים שהחלה בסוף ינואר. יממה לאחר עזיבתו של נדבורני, הודיעו על פרישתם גם רוני סבג – שהיה מנכ"ל הוט טלקום, וירון הורוביץ – שכיהן כסמנכ"ל שירות הלקוחות של הוט מובייל.

בכלל, נראה שימים לא טובים עוברים כעת על הוט: מצד אחד מחריף המשבר בין עובדי המוקדים של החברה להנהלה, סביב החלטתה להעביר אותם לעבודה במיקור-חוץ, ומצד שני גם התוצאות הכספיות של הרבעון הראשון של השנה לא היו מעודדות ושיקפו צלילה חדה של 71.6% ברווח הנקי. בחברה הסבירו, כי הירידה נובעת בעיקר מכניסתה לתחום הסלולר ומהתגברות התחרות בתחום הטלוויזיה, וכי המגמה צפויה להימשך גם ברבעונים הבאים. ימים יגידו האם המנכ"ל החדש של הוט מובייל יצליח לשנות את המגמה הזאת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים