יבמ הציגה מערכות חומרה חדשות לעולם ה-Big Data ויישומי ענן

בין השיפורים שהציגה החברה ישנן יכולות חדשות שנוספו למערכות PureSystems שלה, שמאפשרות צמצום של סיכוני האבטחה המלווים לעתים קרובות הקמה והפעלה של פתרונות מיחשוב ענן ● הענק הכחול אף הציג שיפורים בקו מערכות האחסון שלו, שלדבריו מאפשרים גישה מהירה יותר למידע עסקי קריטי והפקת תובנות המבוססות על נתוני Big Data, וסדרה חדשה של מכשירי אחסון בשם IBM FlashSystems

יבמ (IBM) חשפה שורה של שיפורים במערכות החומרה שלה, המיועדים לסיוע בהקמת מיחשוב ענן בארגונים ובבניית סביבות מוגדרות תוכנה (SDE – ר"ת Software Defined Environments).

מהחברה נמסר, כי יכולות חדשות שנוספו למערכות PureSystems שלה מאפשרות צמצום של סיכוני האבטחה המלווים לעתים קרובות הקמה והפעלה של פתרונות מיחשוב ענן. כמו כן, ניתן לבצע באמצעותם והתאוששות ושחזור מהירים בעת הצורך.

הענק הכחול אף הציג שיפורים בקו מערכות האחסון שלו, שלדבריו מאפשרים גישה מהירה יותר למידע עסקי קריטי והפקת תובנות המבוססות על נתוני Big Data. יבמ אף הציגה סדרה חדשה של מכשירי אחסון בשם IBM FlashSystems.

הכלים החדשים שהציגה יבמ מבוססים על רכיבי פלאש (Flash) בלבד. מהחברה נמסר, כי הם מאפשרים להוריד את עלויות ביצוע תנועה בודדת לכדי עשירית ממחירה בסביבה היברידית, שמשלבת דיסקים וזיכרון פלאש. כל זאת נעשה תוך שימוש ב-4% מצריכת האנרגיה וב-2% משטח הרצפה שנדרש למערכות היברידיות.

באפריל השנה הציג הענק הכחול תוכנית פעולה לקידום השימוש בטכנולוגיית פלאש בארגונים, על מנת לסייע בהתמודדות עם אתגרי ה- Big Data, והודיעה שתשקיע מיליארד דולרים במחקר ופיתוח בתחום פתרונות הפלאש. תוכניתה של יבמ בתחום זה כוללת בנוסף הקמה של 12 מרכזי ידע ומצוינות ברחבי העולם, שיאפשרו ללקוחות להתנסות בתסריטי פעילות ויכללו הצגת יכולת של עיבוד נתונים אמיתיים בעזרת מערכות מבוססות פלאש.

במסגרת ההכרזות החדשות השיקה יבמ תשע חבילות משולבות ייעודיות של שרתי Power למגוון תחומי תעשייה, שמציגות יכולות בתחום הניתוח האנליטי של Big Data ומיחשוב ענן, וכן מגוון כלים ייעודיים לתחומי הבריאות והקמעונות. על פי החברה, החבילות בתחום הבריאות מאפשרות לשפר את תהליכי הטיפול וחוויית המטופל, לצמצם עלויות ולעשות שימוש מרבי במשאבים, והפתרונות לעולם הקמעונות מסייעים בבניית חוויית קניות בהתאמה אישית.

פתרונות חדשים נוספים, המיועדים לכל מגזרי התעשייה, כוללים מערכות חיזוי אנליטי, טכנולוגיות אופטימיזציה ופתרון כולל לסביבת ענן התומך במודלים עסקיים של "תשלום על פי שימוש בפועל", ומתאים גם להקמת תשתיות ענן פרטי. פתרונות הענן החדשים עושים שימוש בפלטפורמה הפתוחה של מערכות Power ומריצים את מערכות ההפעלה AIX, לינוקס (Linux) ו-i של יבמ.

לדברי מיכאל אורן, מנהל קבוצת המערכות והטכנולוגיות ביבמ ישראל, "מיחשוב ענן וניתוח אנליטי של Big Data ממלאים תפקיד מרכזי בקיצוץ עלויות התפעול, שיפור היעילות והעלאת הפריון הארגוני. במקביל, המערכות האלה מאפשרות גישה מהירה יותר לתובנות עסקיות חדשות, שמשנות מן היסוד את הדרכים בהן מתקשרים ארגונים ציבוריים ועסקיים כאחד עם לקוחותיהם, לומדים מהם ותומכים בהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים