LG נכנסת לתחום הפאבלטים: תשיק את Optimus G2 בחודש אוגוסט

המכשיר החדש יושק באירוע שתערוך LG בניו-יורק יחליף את ה-G הנוכחי, שהינו מכשיר הדגל של החברה ● המסך של המכשיר החדש יגדל לעומת הדור הקודם ל-5.5 אינץ', הרזולוציה שלו תשתפר וישובץ בו המעבד החזק ביותר שמציעה כיום קוואלקום ● כמו כן, ה-Optimus G2 צפוי להיות מכשיר דקיק במיוחד

מה היא מתכננת הפעם? LG

הגדלת המסך והחלפת המעבד יהיו השינויים המרכזיים ב-Optimus G2 של LG, שאמור להגיע לשוק בתחילת אוגוסט. המכשיר החדש יושק באירוע שתערוך החברה בניו-יורק ויחליף את ה-G הנוכחי, שהינו מכשיר הדגל שלה – כך עולה מפרטים ותמונות שדלפו באחרונה לרשת.

ה-G2 אמור לחדור לתחום הפאבלטים, שעדיין מצומצם יחסית. המסך שלו יגדל מ-4.7 אינץ' ל-5.5 אינץ' והוא יציע שיפור ברזולוציה מ-1,024×768 פיקסלים לתצוגת HD מלאה (1,920×1,080 פיקסלים). בנוסף, לפי ההערכות, תצוגת המסך שלו תהיה "מקצה לקצה", מה שמצביע על כך שהמסגרת של המכשיר תהיה מאוד דקה.

שינוי משמעותי נוסף הוא שיפור של המעבד. במקום ה-Snapdragon 600, ששימש את ה-G, תשבץ LG ב-Optimus G2 את המעבד החזק ביותר שמציעה כיום קוואלקום (Qualcomm) – ה-Snapdragon 800. מדובר במעבד מרובע ליבות במהירות מרשימה של 2.3 ג'יגה-הרץ. עם זאת, יש לציין שלמרות ההכרזות של יצרנית ה-SoC ומספר חברות נוספות שהכריזו על שילוב ה-Snapdragon 800, מערכת העל שבב הזו עדיין לא מיוצרת בקצב שמבטיח עמידה בכל היעדים.

הערכה נוספת מדברת על כך שה-Optimus G2 יהיה דקיק במיוחד ושייתכן שכפתורי ההפעלה והשליטה בעוצמת הקול ישולבו בקו המכשיר.
מעבר לכך, המכשיר יגיע עם מצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסלים, 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ואנדרואיד (Android) בגרסת Jelly Bean מעודכנת, שמעליה ממשק מותאם של LG עצמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים