שמועות: אמזון תשיק שלושה דגמים חדשים לקינדל פייר

קמעונאית האינטרנט תציע לקראת תקופת החגים האמריקנית דגם עם מסך 7 אינץ' וגרסת HD לאותו גודל מסך, וכן מהדורה מחודשת לקינדל פייר HD

אמזון (Amazon) מתכוננת חזק לתקופת החגים של סוף השנה האזרחית – צפויה להשיק על פי השמועות לא פחות משלושה טאבלטים חדשים. המכשירים צפויים להציע שיפורים משמעותיים, לפחות מבחינת תצוגה, למכשיר הקינדל פייר (Kindle Fire) הנוכחי של החברה.

כזכור, לאחר השקתו, הפך הקינדל פייר, מהראשונים שהציע דגם עם מסך 7 אינץ' בשוק הטאבלטים, לאחד מהמכשירים הנמכרים ביותר מבין אלו המבוססים על אנדרואיד (Android), במיוחד בארצות הברית.

גרסת ה-7 אינץ' אמורה לעבור שדרוג, על פי הדיווחים השונים, ולהציע רזולוציה טובה יותר מאשר המכשיר הנוכחי: היא תשופר מ-1,024 על 600 פיקסלים ל-1,280 על 800 פיקסלים. מעבר לכך אמורה החברה להציע גרסת HD לטאבלט עם המסך בגודל הזה, וזה אומר 1,920 על 1,200 פיקסלים.

אבל את ההפתעה הגדולה, על הנייר לפחות, מספקת גרסת HD חדשה למהדורת הקינדל פייר שמצוידת במסך 8.9 אינץ': מודל HD עם רזולוציה מדהימה של 2,560 על 1,600 פיקסלים. רזולוציה זו עולה אפילו על מה שיש כיום ל-iPad הטוב ביותר להציע: 2,048 על 1,536 פיקסלים.

מעבר לכך, המכשירים צפויים לקבל עיצוב חדש עם שיפועים רחבים בקצוות ופינות מסותתות. כפתור ההפעלה וכפתור השליטה בעוצמת הקול אמורים להיות משובצים בקצה השיפוע, קרוב יותר אל הגב של המכשיר, כדי למנוע לחיצות לא רצוניות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים