אלון רפאל, מנהל השותפים העסקיים של מיקרוסופט ישראל, פורש בתום 17 שנים בחברה

רפאל החליט לצאת לחופשה ולאחריה יחליט לגבי המשך עתידו המקצועי, כאשר טרם ידוע מי יחליפו בתפקיד ● עזיבתו מצטרפת לפרישתה של סיגל קלמנסון-קושניר, סמנכ"לית השיווק של החברה, שהודיעה על כך בשבוע שעבר ● "אני עוזב בסיפוק רב", אמר רפאל בשיחה עם אנשים ומחשבים

אלון רפאל יסיים בקרוב את תפקידו כמנהל השותפים העסקיים של מיקרוסופט (Microsoft) ישראל, ויפרוש מהחברה לאחר 17 שנים. בשיחה עם אנשים ומחשבים אמר, כי החליט לצאת לחופשה בת כמה חודשים ולאחריה יחליט לגבי עתידו המקצועי. טרם ידוע מי יחליפו בתפקיד.

השותפים העסקיים הם ערוץ השיווק המרכזי של מיקרוסופט, כאשר לרפאל דיווחו שישה מנהלים. הוא דיווח לשרון לוביץ, סמנכ"ל לקוחות קטנים ובינוניים, שנכנס לתפקידו בחודש מרץ האחרון.

רפאל הוא הבכיר השני שפורש ממיקרוסופט בתקופה האחרונה. בשבוע שעבר דווח כאן בלעדית על פרישתה של סיגל קלמנסון-קושניר, סמנכ"לית השיווק של החברה, שהחליפה בזמנו את עדי אייל.

"אני עוזב את תפקידי בסיפוק רב. זכיתי להכיר את מיקרוסופט במגוון תקופות ולעבוד עם אנשים נהדרים בכולן", אמר רפאל לאנשים ומחשבים. "מרתק להיווכח כיצד ספינה כל כך גדולה מנווטת את עצמה בימים כל כך סוערים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים