Twisty Launcher: האפליקציה שמפענחת מחוות ידניות

בגרסה החינמית אפשר להשתמש במחווה ידנית אחת כדי להפעיל את המצלמה של מכשיר האנדרואיד, ובגרסה בתשלום - להגדיר מחדש את המחווה הידנית שמשמשת כברירת מחדל להפעלת המצלמה ולהצמיד לה כל יישום שמותקן במכשיר ● עוד היא מאפשרת היפוך כפול של הטלפון כשהוא במצב מאוזן לשולחן או לרצפה, וסיבוב כפול על הצד

אחת התכונות המעניינות שעמדו במוקד ההשקה של Moto X, הטלפון החכם הראשון מבית היוצר של מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility) מאז שנרכשה בידי גוגל (Google), הייתה התמיכה שלו בפענוח מחוות ידניות. במוטורולה ידעו לספר שבעזרת שבב DSP מיוחד, אחד משניים שמשולבים במערכת העל שבב (SoC) שבלב המכשיר, יכול ה-Moto X להריץ יישומים או לבצע פקודות כשהוא מזהה תנועות כמו סיבוב הטלפון על פניו, שקשוק מהיר, הטיה ועוד.

אפליקציה בשם Twisty Launcher מביאה את האפשרות הזו, גם אם בצורה מוגבלת, לכל טלפון שמבוסס על אנדרואיד (Android) בגרסה 2.3 ומעלה. כל עוד היא פעילה, ניתן לבצע את המחוות המוגדרות כדי להפעיל את היישומים או הפעולות שצמודות אליהן מתוך כל אפליקציה או כל מסך אחר.

הגרסה החינמית מאפשרת שימוש במחווה אחת בלבד להפעלת המצלמה של המכשיר, שככל הנראה, היא האפליקציה השימושית ביותר עבור רוב המשתמשים, או לפחות אחת מהשימושיות ביותר. מחזיקים את הטלפון ישר ומטים אותו פעמיים במהירות שמאלה, ואפליקציית הצילום יוצאת לדרך. הגדרה קטנה במסך ההגדרות מאפשרת למכשיר לזהות את המחווה הזו גם במסך הנעילה של מערכת ההפעלה. הגרסה בתשלום, שעולה, נכון לכתיבת שורות אלה, 3.55 שקלים, מאפשרת להגדיר מחדש את המחווה הידנית שמשמשת כברירת מחדל להפעלת המצלמה ולהצמיד לה כל יישום שמותקן במכשיר. כמו כן, היא תומכת בשתי מחוות ידניות נוספות: היפוך כפול של הטלפון כשהוא במצב מאוזן לשולחן או לרצפה וסיבוב כפול על הצד. הכול כפול.

התגובות בעמוד האפליקציה ב-Google Play מעורבות, אך בבדיקות שביצעתי לגרסה החינמית בשני טלפונים שונים האפליקציה הגיבה היטב והמצלמה הופעלה מכל יישום, כמו גם מתוך מסך הנעילה בקלות רבה.

להורדת Twisty Launcher לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים