WebSharing: האפליקציה שהופכת את העברת הקבצים לקלה

מקום האחסון המוגבל בסמארטפון או בטאבלט "מכריח" כל אחד מאיתנו להעביר קבצים לענן או למכשיר אחר ● WebSharing עושה את כל העניין לפשוט יותר

שיתוף קבצים בין הטלפון החכם או הטאבלט למחשב הוא פעולה כמעט הכרחית למי שמשתמש במכשיר שלו לצרכי מולטימדיה, במיוחד לצילומים רבים. אחרי שימוש רב מקום האחסון, שיש לו שימושים רבים אחרים, פשוט אוזל. זאת, בעיקר אם לא מוסיפים למכשיר כרטיס זיכרון – ויש כמה מכשירים שבכלל לא מאפשרים להוסיף כרטיס כזה.

נכון שאפשר להשתמש כיום באחסון באמצעות הענן, אולם בדרך כלל מדובר בזיכרון מוגבל, כך שלפעמים יוצא ששומרים חלק מהקבצים בטלפון עצמו וחלק מחוצה לו, ומתפללים ששירות האחסון המרוחק יעבוד באופן תקין, כדי שאפשר יהיה לגשת אליו תמיד. עבור אלה שלא מחפשים הרפתקאות ורוצים לשמור את התמונות והשירים שלהם במקום קצת יותר בטוח, המחשב האישי בדרך כלל מספק את התשובה.

WebSharing Lite הופכת את פעולת העברת הקבצים לקלה מאוד. היא אמנם מציעה קצת פחות אפשרויות מ-AirDroid, שכבר סקרתי כאן, אבל מצד שני מציעה מנהל קבצים שמאוד ברור כיצד להשתמש בו.

החיבור בין האפליקציה, ומכשיר האנדרואיד (Android) בו היא מותקנת, למחשב מבוצע באמצעות Wi-Fi. זה אומר שהמחשב והמכשיר צריכים להיות מחוברים לאותה הרשת, מה שאמור להיות בעיה של ממש בשימוש ביתי או משרדי.

בעת הפעלת האפליקציה היא מציגה כתובת שיש להקליד בשורת הכתובת של הדפדפן ואת הסיסמה שיש להקליד כדי לבצע את החיבור בפועל. לאחר מכן מוצגות כל התיקיות שקיימות בספרייה של המכשיר במנהל הקבצים בתוך הדפדפן. כל קובץ ששמור במכשיר ניתן להורדה בקלות למחשב, כמו גם כל קובץ שנתקלים בו כשגולשים באינטרנט.

מנהל הקבצים כולל בנוסף מציג תמונות ונגן סרטים מובנים (אך לא נגן מוזיקה). ניתן לבחור להציג את הסרטים, אם הם תומכים בכך, גם באמצעות HTML 5 ולא בפלאש (Flash). הוא גם מאפשר ליצור תיקיות חדשות בזיכרון הפנימי של המכשיר וכן לבחור מספר קבצים לטיפול בבת אחת על ידי ביצוע של Ctrl + לחיצה על כל קובץ רצוי. המידע הכללי על כל קובץ, או ערימת קבצים, מוצג בצד השמאלי של המסך. כדי להעביר קבצים מהמחשב לטלפון יש לבצע לחיצה ימנית במקום ריק במנהל הקבצים ולבחור את האפשרות Upload Files to Device. אם משתמשים בכרום (Chrome), אפשר לגרור קבצים ואפילו תיקיות ישירות לתוך מנהל הקבצים.

בכל פעולה באפליקציה עצמה מוצגים פסים שמראים את מהירות קבלת או הורדת הקבצים, כעוד מידע לטובת המשתמש. כפתור Stop מאפשר בפשטות לנתק את הקשר.

גרסת ה-Pro מספקת אפשרויות נוספות. קודם כל, היא מוסיפה לשוניות למנהל הקבצים בדפדפן, שמרכזות באופן אוטומטי את כל המוזיקה, התמונות והסרטים שבטלפון או בטאבלט. זה מביא בדרך כלל לכך שהרבה יותר קל למצוא את מה שרוצים. כמו כן, היא מאפשרת להגדיר סיסמה למשתמש ראשי ו/או לאורחים באפליקציה עצמה, כדי להגן מפני שימוש לא מורשה בה. לצד ההגדרות, שנגישות על ידי לחיצה על כפתור ההגדרות של המכשיר עצמו, יש אפשרות לבחון את הקישור האלחוטי בין המכשיר למחשב האישי, כדי לראות שאין בעיות שיכולות להפריע להעברת הקבצים.

WebSharing בהחלט מקלה על העברת קבצים בין המחשב למכשיר וההפך, ואף על פי שהיא לא מושלמת (אי אפשר לעבור בין תמונות שמורות כמצגת אלא להציג רק תמונה אחת לבדה בכל פעם), היא כדאית לשימוש.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים