מוטורולה השיקה את הסמארטפון Moto-G; המחיר: 179 דולר

המכשיר, המיועד לשווקים מתפתחים, מציע מסך 4.5 אינץ', זיכרון 8 ג'יגה-בייט ואנדרואיד 4.3 ● מטרת החברה: להסתער בעיקר על השוק הסיני, שם החברה נמצאת הרחק מאחורי יצרניות כמו לנובו ו-ZTE ● הסמארטפון החל להימכר בברזיל ובמדינות אירופה, טרם ידוע מתי יגיע לישראל

מוטורולה (Motorola) השיקה את הסמארטפון Moto G החדש, המיועד לשווקים מתפתחים. מחירו: 179 דולר ללא חוזה התחייבות – פחות ממחצית ממחירם של מרבית מכשירי הקצה הגבוה, כמו ה-iPhone 5S למשל. המכשיר יימכר בין היתר באמצעות אתר החברה.

הסמארטפון, מעין גרסת אחות ל-Moto X, כולל מסך 4.5 אינץ' ברזולוציה של 1280X720 פיקסלים – הטוב ביותר בפלח המכשירים הזולים בעולם. הוא מבוסס על מעבד ארבע-ליבות Snapdragon 400 של קוואלקום (Qualcomm), וכולל סוללה חזקה למדי של 2070 מילי-אמפר, המאפשרת על פי החברה שימוש של יום שלם.

הגרסה הזולה של המכשיר תכלול זיכרון אחסון של 8 ג'יגה-בייט, וגרסת ה-16 ג'יגה בייט תעלה 20 דולר יותר. מערכת ההפעלה של המכשיר היא לא האחרונה של גוגל (Google), אלא האנדרואיד 4.3 (ג'לי בין). עם זאת, החברה תאפשר שדרוג ל-4.4 (קיט-קט) בינואר 2014.

"אנו מאמינים שבאמצעות המוטו ג'י נעניק לאנשים ברחבי העולם אפשרות בחירה טובה יותר", אמר מנכ"ל החברה, דניס וודסייד, וציין כי "כ-500 מיליון אנשים בעולם צפויים להתעניין ברכישת סמארטפונים זול, במחירים שנעים סביב ה-200 דולר".

אנליסטים מעריכים כי מכשיר המוטו ג'י המוזל יאפשר למוטורולה להתמודד טוב יותר בשווקים מתפתחים, כמו סין, ששם היא אפילו לא ממוצבת בין 10 היצרניות המובילות. בעזרתו, הם טוענים, היא תוכל להתמודד מול שחקניות מקומיות כמו לנובו (Lenovo), וואווי (Huawei) ו-ZTE, ועוד. לטענת חלקם, האסטרטגיה של החברה של ייצור ומכירת מכשירים מוזלים באיכות גבוהה עשויה להצליח בשיקום החברה, והוא אף עשוי להציע אלטרנטיבה בשווקים מפותחים בפלח המכשירים הבינוניים בהציעו תמורה הולמת מול איכות טובה יותר לעומת המכשירים הזולים הנפוצים.

המכשיר החדש החל להימכר בברזיל ובחלק ממדינות אירופה. הוא יושק בארצות הברית בתחילת ינואר 2014, ובהמשך השנה בעוד 30 מדינות. ישראל, למקרה שתהיתם, היא לא אחת מהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים