משה זוארץ, סי-דאטה: "נגדיל את היקף מכירות VMware בעשרות אחוזים ב-2014"

"עולם המיחשוב משתנה וכמו שארגוני האנטרפרייז הגדולים הלכו לכיוון וירטואליזציה, כך יעשו גם ארגוני ה-SMB", אמר זוארץ, מנכ"ל החברה ● שמוליק ענתבי, מנהל אזור אגן הים התיכון ב-VMware: "המטרה היא לשנות את תמהיל המכירות בין ארגוני אנטרפרייז לארגונים קטנים ובינוניים"

משה זוארץ, מנכ"ל C-Data

"שיתוף הפעולה שיצרנו להפצת פתרונות VMware בישראל יביא לכך שנגדיל את היקף המכירות של ענקית הווירטואליזציה בעשרות אחוזים ב-2014", כך אמר משה (שינו) זוארץ, מנכ"ל סי-דאטה (C-Data), בראיון לאנשים ומחשבים.

סי-דאטה ערכה אמש (ב') אירוע למשווקי המשנה שלה במועדון זאפה בהרצליה, במסגרתו היא הכריזה על כך שתפיץ את פתרונות VMware בישראל. חברת ההפצה תקלוט לתוכה את פעילות ענקית הווירטואליזציה, שהתנהלה עד באחרונה במסגרת זברה, ותפעל לצד Arrow ECS הוותיקה. לאירוע הגיעו 300 מתוך 2,000 משווקי המשנה שמולם החברה עובדת.

לדברי זוארץ, סי-דאטה מתמקדת בהפצת מוצרי מיחשוב וציוד היקפי לשוק ה-IT ולא עוסקת במוצרים מסביב, דוגמת טלוויזיות. הוא ציין כי "ההחלטה למנות אותנו למפיצה נוספת נועדה לתת מענה נוסף למגזר ה-SMB. אנחנו פועלים בשוק יותר מעשור ומדורגים על ידי דן אנד ברדסטריט כחברת הפצת מוצרי ה-IT הגדולה בישראל".

שמוליק ענתבי, מנהל אזור אגן הים התיכון ב-VMware. צילום: ניב קנטור"אנחנו רואים ב-VMware שותף אסטרטגי לחיזוק והעמקת האחיזה שלנו בשוק הווירטואליזציה והענן", הוסיף זוארץ. לדבריו, "עולם המיחשוב משתנה וכמו שארגוני האנטרפרייז הגדולים הלכו לכיוון וירטואליזציה, כך יעשו גם ארגוני ה-SMB. זה יהיה אחד ממנועי הצמיחה החזקים שלנו". הוא ציין כי "לצד פתרונות וירטואליזציה, שמניבים חיסכון בנדל"ן ובצריכת אנרגיה, נפיץ את VDP, תוכנת הגיבוי של VMware, מבוססת Avamar".

זוארץ אמר כי "כשהקמנו את החברה לקחנו על עצמנו את המשימה ליצור מהפכה בעולם הפצת הציוד הממוחשב בישראל. זהו עולם תזזיתי ומשתנה במהירות ובקצב גבוהים, מוצרים מתיישנים בתוך זמן קצר. לכן, למהירות ולנגישות יש משמעות אקוטית מבחינת ההפצה מול הלקוחות ומשווקי המשנה".

"המטרה: להגדיל את המכירות ל-SMB ב-15%"
שמוליק ענתבי
, מנהל אזור אגן הים התיכון ב-VMware, אמר כי "בחרנו בסי-דאטה מאחר שיש לה יכולות מכירה לשותפים העסקיים בארץ. היא תפעל בקרב ארגוני SMB וארגוני Commercial, משמע – בינוניים פלוס. פעילות זו תהווה נדבך חשוב בהצלחת סי-דאטה כמפיץ גדול בישראל".

ענתבי ציין כי המטרה היא לשנות את תמהיל המכירות בין ארגוני אנטרפרייז ו-SMB ולהגדיל את היקף המכירות בקרב ארגונים קטנים ובינוניים בכ-15%. "ארגוני SMB יכולים ליהנות מאותם יתרונות בפרויקטי וירטואליזציה כמו הגדולים: חיסכון בהוצאות ובעלויות, הכנה ומעבר למיחשוב ענן", אמר.

חנן אלטיף, מנהל שותפים אזורי ב-VMware, ציין כי "בחרנו בסי-דאטה בשל יכולתה להוציא לפועל את היעדים העסקיים, כמו גם היקף השותפים מולם הם עובדים. מדובר בחברה הראשונה בארץ שהיא מפיצת פתרונות ולא מפיצת קופסאות".

הרווה רנו, מנהל ערוצי שותפים לאזור דרום EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ב-VMware, אמר כי "מטרתנו להאיץ את עסקינו בקרב ארגוני SMB, שכיום משקפים כמחצית מהיקף המכירות שלנו ולהגדיל אותם. סי-דאטה טובה בכל שוק ה-IT, אולם ההתמקדות תהיה בארגוני SMB בשוק ה-IT. נפיץ באמצעותה פתרונות נוספים – וירטואליזציה קלאסית לצד וירטואליזציה של תחנות הקצה (VDI) ופתרונות לניהול ולמיכון ה-IT".

הרווה רנו, מנהל ערוצי שותפים לאזור דרום EMEA ב-VMware"כחלק מאסטרטגיית ההתפתחות שלנו בישראל, חיוני שנמצא את הפרטנרים הטובים ביותר", הוסיף רנו. "לאחר בחינה מקיפה ומדוקדקת של המפיצות הגדולות בשוק הישראלי, בחרנו בסי-דאטה כמי שמתאימה ביותר לצרכים שהוגדרו. סי-דאטה תשמש כמכפיל כוח משמעותי לכל הלקוחות בישראל". הוא סיים בציינו כי "האזור שבאחריותי כולל 20 מדינות. ישראל היא אחת מארבע המדינות הגדולות מבחינת היקפי המכירות מתוך המדינות המוגדות 'בשלות'. אנחנו צופים המשך גידול בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים