וריזון צפויה לרכוש את שירות הטלוויזיה של אינטל

ענקית הטלקום תרכוש את שירות OnCue, שנתקל בקשיים מאז יציאתו לדרך ● על פי אנליסט, השירות עשוי להגביר את המגמה של פרסומות וידיאו אינטראקטיביות וניתוח מתקדם

סוף לחרושת השמועות? וריזון (Verizon Communications) צפויה לחתום על הסכם לרכישת השירות שמקימים באינטל (Intel), לשידורי טלוויזיה בתשלום באינטרנט – כך מסרו מקורות המקורבים למו"מ, אשר ביקשו לשמור על עילום שם, לאור העובדה שהמגעים לא אמורים להיחשף לציבור. הודעה רשמית על העסקה עשויה להתפרסם בהמשך השבוע.

באינטל החליטו שלא להוסיף ולהשקיע בשירות, המכונה OnCue, ולמכור אותו לגוף שיוכל להשקיע בתוכניות ובשיווק. על פי אחד המקורות, ההחלטה שלא להוסיף ולהשקיע בשירות OnCue נובעת מרצונה של ההנהלה החדשה באינטל להתמקד בייצור שבבים למכשירים ניידים. בחודש נובמבר פורסם כי באינטל מבקשים תמורת השירות חצי מיליארד דולר.

בווריזון, חברת הטלקום השנייה בגודלה בארצות הברית, מבקשים להציע באמצעות שירות OnCue שידורי טלוויזיה בתשלום גם באזורים שבהם החברה לא פרשה עדיין את רשת הסיבים האופטיים. כך תוכל ענקית הטלקום להגביר את התחרות מול חברות הכבלים והלוויין, ולהציע שירותי טלוויזיה בתשלום בכל מכשיר עם גישה מהירה לאינטרנט.

"השירות שתציע וריזון יאפשר להשתמש בשירותי וידיאו בקלות רבה יותר", אמר אנדי הרגרייבס, אנליסט מפירמת Pacific Crest Securities. לדבריו, השירות עשוי גם להגביר את המגמה של פרסומות וידיאו אינטראקטיביות וניתוח מתקדם.

לא ניתן היה לקבל תגובה מ-וריזון ומאינטל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים