עסקת פריון נטוורק וקונדואיט אושרה

ברוב סוחף של 99%, אישרו בעלי המניות של פריון את רכישת ואיחוד חטיבת סרגלי הכלים של קונדואיט, בעסקה המתבססת על מניות בלבד

צמצומים. קונדואיט

פריון נטוורק הודיעה היום (ה') על השלמת רכישת חטיבת ClientConnect של קונדואיט, בעסקה המתבססת על מניות בלבד, ולאחר שבעלי מניותיה אישרו את הרכישה ברוב סוחף של 99%, כפי שפורסם באנשים ומחשבים.

ההסכם בין השתיים נחתם בספטמבר 2013, והוא כולל את איחוד חטיבת סרגלי הכלים (ClientConnect) של קונדואיט עם פריון, בעסקה המתבססת על מניות בלבד. לפי ההסכם, קונדואיט פיצלה את חטיבת סרגלי הכלים שלה, שכוללת את פלטפורמת המונטיזציה וההפצה של החברה למפיצים ולמפתחים, וזו אוחדה, כאמור, עם פריון.

לצורך המיזוג הקצתה פריון 54.8 מיליון מניות לבעלי המניות של Conduit ClientConnect וכ-2.8 מיליון אופציות לבעלי האופציות של החברה, בהתבסס על מחיר המניה של פריון בדילול מלא בעת סגירת העסקה. פריון מוחזקת כעת על-ידי כ-81% מבעלי המניות הקיימים ובעלי האופציות של קונדואיט, וכ-19% מבעלי המניות הקיימים ובעלי האופציות של פריון, על בסיס דילול מלא.

החטיבה של קונדואיט העוסקת בפיתוח פלטפורמה לסמארטפונים תישאר חברה פרטית, שתמשיך לפעול ולהשקיע בעסקיה הנוספים, בהם דפדפן ה-U browser ו-Conduit Mobile – פלטפורמה ליצירה עצמאית של יישומים.

ג'וזף מנדלבאום, מנכ"ל פריוןג'וזף מנדלבאום, מנכ"ל פריון, ציין בהודעת החברה כי "עסקה זו ממצבת את פריון כמובילה עולמית בתעשיית ההפצה הדיגיטלית. החברה המאוחדת מספקת מגוון רחב של פתרונות מדיה דיגיטלית ויישומי אינטרנט, המסייעים למפתחים להגדיל את יכולות ההפצה והמוניטיזציה של שירותי התוכן שלהם. שותפינו בתחום ההפצה והתוכן, כמו גם המשתמשים הרבים שלנו במוצרי ושירותי החברה וכן בעלי המניות, כל אלה ייצאו נשכרים מהגדלת היצע היכולות שלנו, מההכרה והמיצוב הגבוה והחזק שאנו זוכים לו ומכך שפריון תהיה כעת אחת החברות הגדולות בעולם בתחום המוצרים וההפצה הדיגיטלית".

עוד הוסיף מנדלבאום, כי "החוזקה הפיננסית החדשה תאפשר לנו להרחיב משמעותית את ההשקעות בתחומי המובייל והדטה לתוכן דיגיטלי, שני תחומים שאנו מאמינים כי יהוו תשתית להמשך צמיחה הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווח לשנים הבאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים