צבא סוריה האלקטרוני השתלט על הדואר האלקטרוני של עובדי מיקרוסופט

אחרי המבוכה שנגרמה לחברה בסוף השבוע בעקבות הפריצה של הארגון לחשבון הטוויטר שלה, היא פרסמה הודעה רשמית גם על התקפת פישינג נגד חשבונות דואר אלקטרוני ורשתות חברתיות של מספר מעובדיה

לאחר שבסוף השבוע שעבר פורסם כי אנשי צבא סוריה האלקטרוני הצליחו לפרוץ לחשבון הטוויטר (Twitter) של מיקרוסופט (Microsoft), ולפרסם באמצעותו הודעות מביכות מבחינתה של ענקית התוכנה, הודתה מיקרוסופט אתמול (ד') כי ההאקרים הצליחו גם לפרוץ ל- "מספר מצומצם" של חשבונות דואר אלקטרוני של עובדי החברה.

בשבת בבוקר פורסמה בחשבון הטוויטר של מיקרוסופט הודעה הקוראת שלא להשתמש בפתרונות הדואר של מיקרוסופט, דוגמת שירות הוטמייל (Hotmail) ותוכנות אאוטלוק (Outlook), שכן מיקרוסופט "עוקבת אחר החשבונות ומוכרת את הנתונים לממשל של ארצות הברית". על ההודעה היה חתום ארגון צבא סוריה האלקטרוני נחשב לאוהד של הנשיא בשאר אסאד ואנשיו הצליחו כבר לפרוץ לשורה של ארגונים ידועים במדינות המערב – ובכלל זה רשת BBC וסוכנויות הידיעות AP ורויטרס (Reuters).כעת מתברר כי הודעות אלה פורסמו תוך שימוש בחשבונות דואר אלקטרוני ששייכים ככל הנראה לעובדי מיקרוסופט. "בהתקפה שבוצעה תוך שימוש בשיטות של הנדסה חברתית המוכרות כפישינג נפגע מספר מצומצם של חשבונות של עובדי מיקרוסופט – חשבונות ברשתות חברתיות וחשבונות דואר אלקטרוני" נמסר בהודעה שפרסמה מיקרוסופט, "חשבונות אלה אופסו ולא דלפו שום פרטים של לקוחות. אנו ממשיכים לנקוט באמצעים הנחוצים כדי להגן על עובדינו ולקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים