מעקב: טרם מונה מנמ"ר למנורה מבטחים

הלוי אמור להיכנס לתפקידו כסמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק דיסקונט בעוד כשבועיים ● לאנשים ומחשבים נודע כי עד כה הוגשו להנהלת מנורה מבטחים עשרות פניות של מועמדים וככל הנראה, המנמ"ר שימונה לא יהיה מהחברה עצמה

שבועיים לפני שלוי הלוי, לשעבר משנה למנכ"ל ומנמ"ר מנורה מבטחים, אמור להתחיל בתפקידו החדש בבנק דיסקונט, החברה טרם מינתה לו מחליף. זאת, על אף שפרש ממנה עוד לפני מינויו לתפקיד בבנק. לאנשים ומחשבים נודע כי כמה מהמנמ"רים הבכירים במשק מעוניינים בתפקידו של הלוי במנורה, אולם טרם נתקבלה ההחלטה.

עד כה הוגשו להנהלת החברה עשרות פניות של מועמדים. ככל הנראה, ההנהלה לא מתכוונת למנות מנמ"ר מתוך המאגר הפנימי של החברה. מנורה מבטחים היא אחת מחמשת קבוצות הביטוח הפיננסיות הגדולות במשקף שמנהלת את קרן הפנסיה הגדולה בארץ: מבטחים החדשה.

הלוי אמור להתחיל בתפקידו החדש, כסמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק דיסקונט, בסוף החודש. הוא מונה על ידי דירקטוריון דיסקונט בסוף מרץ ומינויו טעון אישור סופי של בנק ישראל. הלוי יחליף את שי ורדי, שפורש מהבנק לאחר 10 שנים.

בהודעת הנהלת הבנק עם מינויו של הלוי נכתב כי הוא "מביא איתו לבנק דיסקונט ניסיון רב בניהול בתי תוכנה וגופי פיתוח גדולים, וניסיון עסקי כיזם וכמנכ"ל של אחת מחברות המיחשוב הגדולות בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים