HTC תשיק גרסת פרימיום של ה-M8

שני השינויים העיקריים בגרסה החדשה של ה-One הם הגדלת המסך מ-5 ל-5.5 אינץ' ושיפור הרזולוציה מ-HD מלא - 1,920x1,080 פיקסלים, ל-WQHD - לא פחות מ-2,560x1,440 פיקסלים

HTC מצטרפת לרשימת יצרניות הטלפונים שמשיקות גרסת פרימיום למכשירי הדגל שלהם: אחרי שנודע כי סמסונג (Samsung) תשיק גרסת פרימיום ל-Galaxy S5, החברה הטייוונית תשיק גרסה מהודרת של ה-(One (M8, המכשיר החדש שלה, שהושק לא מכבר בישראל.

שני השינויים העיקריים בגרסת הפרימיום הצפויה הם הגדלת המסך מ-5 ל-5.5 אינץ' ושיפור הרזולוציה מ-HD מלא (1,920×1,080 פיקסלים) ל-WQHD (לא פחות מ-2,560×1,440 פיקסלים).

בגב המכשיר יהיו שתי מצלמות: אחת שמצלמת ב-HD ונין לשמור עליה תמונות רבות ושנייה, מעט גבוהה יותר, שמצלמת את התמונות ברזולוציה נמוכה יותר ומיועדת לצילומים שרוצים להעלאות במהירות לאתרי שיתוף או לרשתות חברתיות.

המערכת על שבב תוחלף מ-Snapdragon 801 ל-Snapdragon 805 המהירה יותר, שמצוידת בשבב גרפי מתקדם יותר, וזיכרון העבודה יוגדל מ-2 ל-3 ג'יגה-בייט.

כמו כן, לפי הדלפות שפורסמו באחרונה, HTC מתכננת גרסה פשוטה יותר של ה-(One (M8. להבדיל ממכשיריה בקו הקדמי של המוצרים, גרסה זו תהיה מצוידת במכסה פלסטיק אחוד, שאינו ניתן לפתיחה. התצורה שלה אמורה להיות זהה כמעט לחלוטין לזו של מכשיר הדגל הנוכחי.

HTC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים