טרהדאטה תרכוש את חברת Aprimo לתוכנות ענן תמורת 525 מיליון דולרים

החברה הנרכשת מספקת תוכנה ללקוחות ארגוניים, שנעזרים בה כדי לנתח נתונים ולמפות את פעילות השיווק והפרסום ● המטרה של טרה דאטה בעסקה היא להרחיב את פעילותה בתחום שירותי התוכנה בענן ולתת מענה לאתגרים שמציבות המתחרות הגדולות, ובראשן יבמ ואורקל

חברת טרה דאטה (Teradata) למחסני נתונים ארגוניים הגיעה להסכם על רכישת החברה הפרטית Aprimo תמורת 525 מיליון דולרים. זאת, מתוך שאיפה להרחיב את פעילותה בתחום שירותי התוכנה בענן ולתת מענה לאתגרים שמציבות המתחרות הגדולות, ובראשן יבמ (IBM) ואורקל (Oracle).

חברת Aprimo, שמושבה באינדיאנפוליס, מספקת תוכנה ללקוחות ארגוניים, שנעזרים בה כדי לנתח נתונים ולמפות את פעילות השיווק והפרסום.

חברות דוגמת טרה דאטה, אורקל, EMC ויבמ מגבירות באחרונה את פעילותן בתחום ענני המיחשוב, שנחשב ל-"דבר הגדול הבא". יבמ רכשה לא מכבר את חברת Unica, מתחרה של Aprimo, תמורת 480 מיליון דולרים.

הרכישה של Aprimo "אינה אופיינית" לטרה דאטה, אומר דריק ווד, אנליסט מחברת Susquehanna Financial. הסיבה לכך, לדבריו, היא שהרכישה מציבה את טרה דאטה בזירה של היישומים, במקום בזירה הטבעית – של מסדי הנתונים. "מאחר שהתחרות בשוק הליבה של טרה דאטה מתעצמת, מבקשת החברה לגוון את מקורות ההכנסה שלה", הסביר ווד.

המכירות של Aprimo אמורות להסתכם ב-2010 בכ-80 מיליון דולרים, וקצב הגידול בהכנסות בטווח הארוך אמור להיות דו-ספרתי, מסרה החברה הרוכשת בשיחת ועידה עם אנליסטים. על לקוחותיה של Aprimo נמנים, בין השאר, חברת מריל לינץ' (Merill Linch) ואולפני האחים וורנר (.Warner Bros). העסקה אמורה להיסגר ברבעון הראשון של 2011.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים