יוסי עפרוני, מנמ"ר יורוקום לשעבר, מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות ב-גיב סולושנס

עפרוני, בעל תואר MBA במנהל עסקים, מגיע לתפקידו החדש לאחר 11 שנים ביורוקום, מתוכן שבע כמנמ"ר ● לדברי מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל גיב סולושנס, "עפרוני מביא עימו לתפקיד ידע וניסיון של מנהל מערכות מידע עם הבנה מעמיקה של צרכי לקוחות, בצד הכרות בלתי אמצעית עם טכנולוגיות מידע מתקדמות"

יוסי עפרוני, עד לאחרונה מנמ"ר יורוקום תקשורת סלולרית, מונה לסמנכ"ל השיווק והמכירות ב-גיב סולושנס (GIV Solutions). במסגרת תפקידו החדש יקדם ויפתח עפרוני את פעילות החברה בארץ ובחו"ל.

עפרוני (38) מגיע ל-גיב סולושנס לאחר 11 שנים ביורוקום, מתוכן שבע כמנמ"ר. במהלך עבודתו כמנמ"ר, הוביל פרויקטים ליישום מערכת ERP, מערכת CRM של מיקרוסופט (Microsoft), מערכת BI, פרויקט מיחשוב סוכנים, שדרוג שרשרת האספקה, מיחשוב תהליכי גיור, פרויקטי וירטואליזציה, קונסולידציה, הקמת ענן פרטי ועוד. הוא בעל תואר MBA במנהל עסקים.

גיב סולושנס, המציינת בימים אלה עשור לפעילותה, מתמחה בהטמעת פתרונות PLM ,EAM ו-BI ועוסקת בייעוץ בכיר ובניהול פרויקטים בתחום המיחשוב הארגוני, פיתוח המנהלים וניהול השינוי. מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל גיב סולושנס, מסר כי "עפרוני מביא עימו לתפקיד – ובכך ללקוחותיה הקיימים והעתידיים של גיב, ידע וניסיון של מנהל מערכות מידע עם הבנה מעמיקה של צרכי לקוחות, בצד הכרות בלתי אמצעית עם טכנולוגיות מידע מתקדמות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים