משיבה אש: HP הודיעה שלא תייצר טאבלטים מבוססי Windows 8 RT

ענקית המיחשוב, שכבר הודיעה לפני מספר חודשים שהיא מחכה ליציאתה לאוויר של חלונות 8 כדי להשיק שורה של טאבלטים עסקיים, תסתפק רק בכאלה שמצוידים במעבדי x86, כאשר נכון לעכשיו מדובר במעבדי אינטל בלבד ● משמעות הדבר היא, כי HP החליטה שלא להתמודד בשוק הטאבלטים הבינוני ומטה, שוק שמבוסס בעיקר על מעבדי ARM ● "המערכת האקולוגית המבוססת של יישומי x86 מספקת את חוויית הלקוח הטובה ביותר בזמן זה, וגם בעתיד המיידי", מסרה דוברת החברה, מרלן סומאק

ההודעה של מיקרוסופט (Microsoft) לפיה תתחיל לייצר טאבלטים, גורמת לתגובות משמעותיות, כפי שצפתה החברה. אולם, לא כל התגובות יכולות לשמח את ענקית התוכנה, שהחליטה, בדומה למתחרותיה גוגל (Google) ואפל (Apple), להיערך לייצור מלא עם ההשקה של חלונות 8 (Windows 8). כך, על פי בלומברג (Bloomberg), הודיעה HP שהיא אינה מתכוונת לייצר טאבלטים עבור Windows 8 RT, מערכת ההפעלה שמיועדת לטאבלטים המבוססים על מעבדי ARM.

ענקית המיחשוב, שכבר הודיעה לפני מספר חודשים שהיא מחכה ליציאתה לאוויר של חלונות 8 כדי להשיק שורה של טאבלטים עסקיים, תסתפק רק בכאלה שמצוידים במעבדי x86. נכון לעכשיו, מדובר במעבדי אינטל (Intel) בלבד.

אוליבר אהרנס, סגן נשיא בכיר באזור EMEA באייסר (Acer), תקף את ההחלטה של החברה. לדבריו, מיקרוסופט מנסה להעתיק את המודל העסקי של אפל, והוא אינו חושב שקו מוצרי ה-Surface יזכו להצלחה. אליו הצטרפה גם HP, מבכירות השותפות של מיקרוסופט, שהביעה, כאמור, את אכזבתה מההחלטה.

משמעות הדבר היא, כי HP החליטה שלא להתמודד בשוק הטאבלטים הבינוני ומטה, שוק שמבוסס בעיקר על מעבדי ARM. כך, תימנע ממיקרוסופט העזרה בחדירה לתחום הזה. "ההחלטה התקבלה ממשוב שקיבלנו מהלקוחות שלנו", כתבה דוברת החברה מרלן סומאק. "המערכת האקולוגית המבוססת של יישומי x86 מספקת את חוויית הלקוח הטובה ביותר בזמן זה, וגם בעתיד המיידי".

סומאק אף הוסיפה, כי ההחלטה ב-HP להימנע מייצור של טאבלטים המבוססים על מעבדי ARM התקבלה לפני ההודעה של מיקרוסופט על כוונתה לייצר טאבלטים משלה. עם זאת, ידוע כי HP בדקה אפשרויות מול קוואלקום (Qualcomm), מהיצרניות המובילות של מעבדי ARM לשוק הטאבלטים והטלפונים החכמים, ושהיא כן קיבלה את הקוד של Windows 8 RT כדי שתוכל לבחון את מערכת ההפעלה, ולייצר טאבלטים מתאימים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים