שחר אפעל, נס: "החיבור בינינו ל-CA ייתן יותר מאשר 1+1"

אפעל דיבר במסגרת אירוע השקת פעילות CA ישראל תחת NessPRO, חטיבת המוצרים של נס, ואמר כי "החדשנות של CA, יחד עם יכולות הפריסה, המוצרים ואינטגרציה של נס, יביאו להצלחה גדולה אצל הלקוחות הארגוניים"

שחר אפעל, נשיא ומנכ"ל נס. צילום: קובי קנטור

"החיבור בין CA ישראל ובין NessPRO הוא המקרה הקלאסי בו יתקבל צירוף ששווה יותר מאשר 1+1", כך אמר שחר אפעל, נשיא ומנכ"ל נס.

אפעל דיבר ביום ה' האחרון במסגרת אירוע ההשקה של הפעילות החדשה של CA ישראל, שחדלה לתפקד כישות עצמאית בארץ ועברה ל-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס (Ness) ישראל. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך במסעדת CLARO במתחם שרונה בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-200 לקוחות ושותפים עסקיים של שתי החברות. את האירוע הנחה זוהר פרל, מנהל פעילות CA ישראל ב-NessPRO.

לדברי אפעל, "החיבור בין שתי החברות הוא סוג של חדשנות אותה CA מקדמת ואנו מאמצים בשמחה. דברים משתנים בעולם העסקי, והדבר הזה מטריד את הלקוחות הארגוניים. הכל משתנה, נהיה מהיר יותר, ויש לכך השפעה על התשתיות". אפעל סיכם באומרו כי "החדשנות של CA, יחד עם יכולות הפריסה, המוצרים ואינטגרציה של נס, יביאו להצלחה גדולה אצל הלקוחות הארגוניים".

דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO, אמר כי "נכנסנו לתהליך עם הרבה סימני שאלה. בימים אלה החברה חוגגת יום הולדת 40 ולקראת יום ההולדת קיבלנו מתנה נפלאה". על פי דבורסקי, סגן נשיא בכיר בנס, "עד שנת 1988, אנחנו ייצגנו את CA בישראל, כאשר היינו עוד בטכם. אותה שנה איבדנו את המתנה, כאשר נפתח הסניף הישראלי של CA, והיום, 'השיבה הביתה' של CA אלינו היא בבחינת סגירת מעגל". דבורסקי דימה את קבלתה של פעילות CA לקבוצה בראשותו, לקבלה של דיוויד בלאט, מאמן קליבלנד, את השחקן לברון ג'יימס.

הוא סיים באומרו "אנו נבחנים תחת זכוכית מגדלת, חלק מהלקוחות מברכים אותנו וחלק חוששים, וזה טבעי. אקום כל בוקר כדי להוציא את המיטב מאנשי. אני מבטיח לכם כי ביחד נצליח בגדול".

דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO. צילום: קובי קנטור

דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO. צילום: קובי קנטור

פרל, שכאמור הנחה את האירוע, אמר כי "לפני שלושה עשורים השתחררתי מממר"ם ועברתי לעבוד בטכם. המוצר הראשון אותו מכרתי היה של CA, למגוון לקוחות: מחיש, בנק לאומי, רפאל, אל על ואוניברסיטת תל אביב. הלכתי למקומות אחרים, וחזרתי לנס לפני ארבע שנים. אני רואה בכך סוג של סגירת מעגל".

הוא סיים בציינו כי "נעשה כל שביכולתנו על מנת לשמר את הצוות של אנשי CA, נחזק ונתגבר אותו, ונרחיב את הפעילות בארץ".

זוהר פרל, מנהל פעילות CA ישראל ב- NessPRO. צילום: קובי קנטור

זוהר פרל, מנהל פעילות CA ישראל ב- NessPRO. צילום: קובי קנטור

גרג בריסקו, נספח מסחרי בשגרירות ארצות הברית בישראל, אמר כי "שיתוף הפעולה בין נס ל- CA הוא עוד דוגמה לאסטרטגיה של חדשנות אשר תורמת ומקדמת את מערכת היחסים הכלכלית בין ארצות הברית וישראל". לדברי בריסקו, "חברות מארצות הברית מעסיקות באופן ישיר 60,000 עובדי היי-טק ו-IT, וזאת לצד אלפי משרות בסביבה ההיקפית של תעשייה זו. אני מברך אתכם ומעריך כי היקף יחסי המסחר בין שתי המדינות יצמח השנה כפי שצמח בשנים עברו".

גרג בריסקו, נספח מסחרי בשגרירות ארצות הברית בישראל. צילום: קובי קנטור

גרג בריסקו, נספח מסחרי בשגרירות ארצות הברית בישראל. צילום: קובי קנטור

אורח הכבוד באירוע היה מרקו קומסטרי, נשיא ומנכ"ל CA לאזורEMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). בין הנוכחים בו נצפו: אבי באום, הבעלים ומנכ"ל חילן, ואלי זיברט, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחילן – שרכשה את נס; יואב ויינברג ודורון זוברמן, אמת מחשוב; נתי אברהמי, קבוצת יעל; איקו חסון, משרד הביטחון; שמעון ברונר, משרד הכלכלה; אשר רשף, לאומי קארד; גיל בכר, הרץ (Hertz); איילה חכים, מזרחי-טפחות; יחיאל גפנר ודורון יצחקי, שירותי בריאות כללית; פנינה ארביב, מכבי שירותי בריאות; ענת שלומוביץ', עיריית פתח תקווה; גידי גואל, דואר ישראל; יורם מימון, בנק הדואר; דורון קורץ, פלאפון; יוני ראוכברגר, קל אוטו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים