תזוזות ב-וואן: שלום דיין ינהל את וואן סיסטמס, עדי שיין יעבור למטה

שיין, שניהל את וואן סיסטמס עד כה, ינהל מעתה את פעילות המכירות ללקוחות אסטרטגיים ● מדובר בקידום של שני מנהלים מבפנים, בעלי ניסיון רב שנים בחברה

מימין: שלום דיין, מנכ"ל וואן סיסטמס, ועדי שיין, מנהל פעילות המכירות ללקוחות אסטרטגיים ב-וואן. צילום: חזי רגב

תזוזות בהנהלת וואן: החברה מינתה את שלום דיין למנכ"ל חטיבת התשתיות שלה, וואן סיסטמס, במקומו של עדי שיין, שיעבור לנהל את פעילות המכירות ללקוחות אסטרטגיים במטה שלה.

בשני המקרים, מדובר בקידום של מנהלים בכירים שמועסקים בחברה שנים רבות. דיין עובד בוואן מזה שני עשורים, שבהם הוא מילא תפקידים מגוונים בחברה. בשנים האחרונות הוא כיהן, בין היתר, כסמנכ"ל התפעול וכסמנכ"ל המכירות.

שיין ניהל את וואן סיסטמס (וואן שילוב מערכות) ב-12 השנים האחרונות. במסגרת תפקידו החדש הוא יתמקד במכירות ללקוחות שנדרשים לפתרונות מורכבים וחוצי ארגון. הוא הצטרף לוואן לפני כ-17 שנים ושימש בתפקידים שונים בחטיבת התשתיות, בין השאר כסמנכ"ל מכירות ומשנה למנכ"ל. במסגרת זו הוביל שיין מהלכים רבים בוואן, בהם רכישות של חברות.

וואן סיסטמס עוסקת באפיון, אספקה, אינטגרציה והקמה של דטה סנטרים, מערכי אחסון, גיבוי והמשכיות עסקית, תחנות עבודה, ציוד מחשוב, מערכות ניהול קופה ו-POS, מדפסות, סורקים ועוד. החטיבה מספקת פתרונות ותשתיות מחשוב למאות לקוחות ארגוניים ממגזרים שונים במשק, לרבות מגזרי הממשלה, החינוך וההשכלה, והבנקאות והפיננסים. כמו כן, היא מציעה פתרונות חומרה וניהול נקודות מכירה למגזר הקמעונאי. בחטיבה מועסקים מאות מומחים בעלי ניסיון בייעוץ, תכנון והקמה של מערכי שירות ותחזוקה לציוד ולמערכות מחשוב, במגוון רחב של תחומים.

עדי אייל, מנכ"ל וואן, אמר כי "אני משוכנע שדיין יוביל להישגים משמעותיים את וואן סיסטמס. שיין מביא עמו ניסיון והיכרות מעמיקה של צרכי השוק ושל הפתרונות שוואן מתמחה בהם". הוא ציין שהמינויים של דיין ושל שיין "מחזקים את הנהלת הקבוצה כולה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוד

    מה שמעניין כמה עכשיו מרויח המנכל. ערכה 100000 שח לא יאמן

אירועים קרובים