רונית רובין, סמנכ"לית החטיבה העסקית של פרטנר – פורשת

רובין הודיעה על הפרישה לאחר שש שנים בחברה, מהן חמש כסמנכ"לית מערכות המידע ● במהלך כהונתה הובילה שורה של תהליכים לקידום מערך ה-IT של פרטנר ולמעבר שלה מחברת סלולר לחברת תקשורת כוללת

רונית רובין, מנכ"לית אולקלאוד. צילום: קובי קנטור ז"ל

רונית רובין, סמנכ"לית החטיבה העסקית של פרטנר, הודיעה היום (ב') על פרישתה מהחברה. רובין פורשת אחרי כשש שנים בפרטנר, מהן חמש כסמנכ"לית מערכות המידע שלה. עדיין לא ידוע מי יחליף אותה בתפקידה הנוכחי. כמו כן, טרם ידוע לאן מועדות פניה של רובין, אולם היא צפויה להתמודד על תפקידים בכירים במשק הישראלי.

לרובין ניסיון רב בעולמות ה-IT והעסקים. היא מונתה לתפקיד סמנכ"לית החטיבה העסקית של פרטנר לפני כשנה. רובין הייתה הראשונה בתפקיד, שהוקם כתוצאה משינוי ארגוני עליו החליטה החברה. היא נכנסה לתפקיד סמנכ"לית מערכות המידע של פרטנר במרץ 2010, לאחר שבדצמבר 2009 פורסמה הודעה כי תחליף בתפקיד את גדי גילאון, כיום היו"ר והבעלים של מוביסק, אותה הקים. לאורך שנותיה בחברה שימשה רובין כחברת הנהלה בכירה וכאחת ממתוות האסטרטגיה שלה.

לפני הגעתה לפרטנר כיהנה רובין במשך שלוש שנים כסמנכ"לית מערכות המידע והטכנולוגיות העסקיות ב-כאל. לפני כן היא פיקדה על יחידת המחשב בחיל הים – תפקיד במסגרתו ניהלה והובילה ארבעה ענפי פיתוח ותשתית, כמו גם יישום טכנולוגיות מחשוב, אחריות על ייזום וביצוע פרויקטי פיתוח חוצי ארגון, ועוד.

רובין היא בעלת תואר מוסמך במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה מאוניברסיטת בר אילן ולימודי הנדסת מחשבים בממר"ם בצה"ל. בשנה שעברה היא זכתה באות הצטיינות כמודל לחיקוי בטקס המנמ"ר המצטיין מטעם אנשים ומחשבים, שנערך במסגרת כנס KickOff 2015.

"בכל יום קמתי עם אנרגיות לכבוש מחדש"

בראיון לאנשים ומחשבים עם ההודעה על פרישתה אמרה רובין כי "במהלך כהונתי כסמנכ"לית מערכות מידע בוצעו בחברה מהלכים משמעותיים בעולם ה-IT, בהם הקמת תשתית המערכות למותג של 012-מובייל, איחוד מערכות CRM בין הגדולים במשק הישראלי, מיזוג חטיבות מערכות המידע של 012 ואורנג', מהלכי התייעלות והתאמת אתגרי החטיבה לאתגרים החדשים של שוק התקשורת".

"במסגרת החטיבה העסקית הובלתי תהליכי מעבר מחברת סלולר לחברת תקשורת, בניית תשתית מוכוונת לקוח, עמידה ביעדים עסקיים בשוק מאתגר ומכירה של פתרונות משולבים לכלל צרכי התקשורת במגזרים השונים של עולם העסקים", הוסיפה.

את תקופתה בפרטנר מסכמת רובין כ-"מדהימה. נכנסתי עם יכולות של מנהלת בכירה ויצאתי עם ארגז כלים להיות מנכ"לית".

לדבריה, "אנשי החטיבות והמנהלים בפרטנר הם מהאיכותיים שקיימים במשק הישראלי. היכולת של החברה להתאים את עצמה בגודל, אתגרים עסקיים חדשים, רכישות ומיזוגים, והכנסת קווי עסקים חדשים היא פונקציה של איכות המנהלים והעובדים בה. בכל יום קמתי עם אנרגיות לכבוש מחדש".

עם התמנותה לתפקיד סמנכ"לית הפיתוח העסקי ביצעה רובין מהלך שלא רבים ביצעו אותו עד כה – מעבר מעולם ה-IT לביזנס. "זה דבר ממש לא מובן מאליו, אין הרבה אנשים שעוברים מעולם המחשוב הארגוני לעולם העסקי", אמרה. "הרגשתי הכי טבעי בשני העולמות – בזה העסקי כמו ב-IT".

יצוין כי בחודשים האחרונים פרשו מפרטנר עוד שני בכירים בתחום ה-IT: מאיר אהרוני, מחליפה של רובין כמנמ"ר החברה, שמונה מוקדם יותר בחודש זה למנמ"ר לאומי קארד, במקומו של אשר רשף; ועוזי דביר, שעזב את תפקידו כראש אגף התשתיות של פרטנר לטובת סגן מנהל אגף הטכנולוגיה בבנק דיסקונט.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מורד חזי

    היה לך הרצאה מאד יפה.ומענינת.הופעה מאד מרשימה

  2. תומר

    אחת המנהלות האיכותיות שפגשתי בחיים המקצועיים שלי.

אירועים קרובים