מאיר אהרוני מונה למנמ"ר לאומי קארד – במקום אשר רשף

אהרוני, מנמ"ר פרטנר, יעזוב את החברה לאחר שש שנים ● הוא ייכנס לתפקידו בלאומי קארד בחודשים הקרובים, בכפוף לאישור בנק ישראל

מאיר אהרוני, המנמ"ר החדש של לאומי קארד

מאיר אהרוני, מנמ"ר פרטנר, מונה בסוף השבוע לתפקיד מנמ"ר לאומי קארד. הוא יחליף את אשר רשף, שהודיע בסוף השנה שעברה על כוונתו לפרוש מהחברה. הוא יכהן כסמנכ"ל וייכנס לתפקידו בשבועות הקרובים. מינויו כפוף לאישור בנק ישראל.

אהרוני עובד בפרטנר שש שנים והגיע אליה לאחר שכיהן כמנהל אגף הפיתוח ב-ויזה כ.א.ל. הוא מילא שורה של תפקידים בפרטנר, כאשר האחרון שבהם היה תפקיד המנמ"ר, אליו נכנס לפני כשנה, בעקבות קידומה של רונית רובין לתפקיד סמנכ"לית לקוחות עסקיים בחברה. לפני מינויו כמנמ"ר שימש אהרוני בתפקידי ניהול בכירים בתחומי הפיתוח והאסטרטגיה של פרטנר.

רשף עוזב את לאומי קארד לאחר 15 שנה בתפקיד. בהודעה על פרישתו ציין רשף שהוא יוצא לדרך עצמאית, ובין היתר ישמש כיועץ חיצוני לחברה.

בראיון לאנשים ומחשבים עם ההודעה על פרישתו התייחס רשף לאתגרים שיעמדו בפני המחליף שלו בחברה: "אני משאיר לו אתגרים רבים בתקופה מעניינת שעוברת על עולם כרטיסי האשראי. האתגרים המרכזיים הם התמודדות עם חסמי רגולציה שנולדים בכל יום והיערכות נכונה לתחרות שמתפתחת בעולם כרטיסי האשראי ובשוק הסליקה. כבר כיום יש מתחרים חדשים בתחום הפינטק, שנוגסים בשווקים המסורתיים של הבנקים וחברות האשראי ומבצעים פעולות שבעבר היו שייכות רק לגופים אלה, כמו הלוואות. לכאן מתחבר הנושא של היערכות לעידן הדיגיטלי, שבו אני רוצה להשקיע משאבים בתקופה שלאחר פרישתי".

לאומי קארד היא חברה בת של בנק לאומי, המחזיק ב-80% ממניותיה. יתר המניות מוחזקות על ידי קבוצת עזריאלי. מדובר באחת משלוש חברות כרטיסי האשראי הגדולות בישראל, עם יותר משני מיליון כרטיסים פעילים וכ-40 אלף בתי עסק שמקבלים אותם. באגף המחשוב של לאומי קארד מועסקים 200 אנשים.

החברה סיימה את 2014 עם מחזור של 1.015 מיליארד שקלים ורווח נקי של 200 מיליון – גידול של 3% לעומת 2013.

עזיבה שנייה בפרטנר של בכיר טכנולוגי בחודשים האחרונים

אהרוני הוא הבכיר השני מתחום הטכנולוגיה שעוזב בחודשים האחרונים את פרטנר לטובת תפקיד בכיר אחר. בסוף השנה שעברה מונה עוזי דביר, ראש אגף תשתיות בחברה, לתפקיד סגן מנהל אגף טכנולוגיות בבנק דיסקונט.

תזוזות נוספות של בכירים טכנולוגיים שהיו בשנה וחצי האחרונה במגזר הפיננסי הן עזיבתו של בני גורביץ', מנמ"ר בנק איגוד, לטובת החלפתו של גיל ארזי כמנכ"ל כללביט, זרוע המחשוב של כלל; מינויו של אל"מ (מיל') אבנר זיו, לשעבר מפקד יחידת מצפן, למנמ"ר בנק ישראל במקום דורון פלח, שעבר ל-yes. כמה חודשים קודם לכן עזב רון גריסרו את תפקיד מנמ"ר ויזה כאל וכיום הוא מנמ"ר מנורה מבטחים. את מקומו בכאל ממלא רונן הורוביץ, שהגיע ממשרד ראש הממשלה. בבנק הפועלים מונתה לא מכבר אתי בן זאב כמנמ"רית במקום אבי כוכבא, שקודם לתפקיד מנהל תחום החדשנות בבנק.

תפקיד טכנולוגי בכיר במגזר הפיננסי שנותר פנוי נכון לעכשיו הוא מנמ"ר הבורסה, במקום אלדד הרשטיג, שהודיע על פרישתו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים