כסאות מוסיקליים: המירוץ לתפקיד מנמ"ר בנק לאומי

בבנק לאומי ממשיכים לחפש בקדחתנות אחר מחליף לאיציק מלאך, המנמ"ר הוותיק של הבנק, שיפרוש באופן רשמי בסוף החודש. כממלא מקומו מונה בינתיים משה וולף, המכהן כיום כראש אגף הייצור באגף ה-IT. וולף מונה לתפקיד לפני קצת יותר משנה, כאשר החליף את מרדכי ששון – שמונה למבקר הפנימי של הבנק.

אך וולף, כאמור, הוא ממלא מקום זמני, ומירוץ המנמ"רים שחושקים בתפקיד הבכיר ביותר בענף ה-IT נמשך. השמועות גורסות, כי בין אנשי המקצוע שהגישו את מועמדותם לתפקיד, נמנים גם כמה מנמ"רים מהתחום הפיננסי ומענף הביטוח, שמועמדותם לא התקבלה. הסיבה היא, שמעבר לידע הפיננסי חסר להם ניסיון בתחומים אחרים הנדרשים לתפקיד.

אחד המועמדים ששמו הוזכר רבות באחרונה, הכחיש הבוקר (ד') באוזני אנשים ומחשבים כי הוא מועמד לתפקיד. טרם ברור גם מה יהיה מעמדו של דוד טוביאס, שהובא לבנק על ידי איציק מלאך מתוך מגמה להכשירו כיורש. על פי הערכות, רקפת עמינח – מנכ"לית הבנק, מחפשת גם מועמדים חיצוניים, בדומה למהלך שבוצע לא מכבר בבנק הפועלים, כאשר צביקה נגן – שהגיע בכלל מאמדוקס (Amdocs), מונה למנמ"ר הבנק. זאת, כזכור, למרות שרבים הימרו על לוי הלוי – ששימש אז בתפקיד בכיר בבנק ומכהן כיום כמנמ"ר מנורה מבטחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים