לקראת הבחירות: עיריית תל אביב מציעה Wi-Fi חופשי ב-60 אתרים בעיר; היקף ההשקעה: 6 מיליון שקלים

20 נקודות גישה נוספות, שנבחרו על ידי תושבי העיר בעמוד הפייסבוק של העירייה, צפויות להצטרף לרצועת החוף, פארקים ואתרים נוספים שכבר רושתו ● הפרויקט היה צפוי להסתיים כבר ביוני ולכלול אתרים נוספים

מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions) הקימה עבור עיריית תל אביב-יפו רשת Wi-Fi במרחב הציבורי, שתעמוד לרשות תושבי העיר ומבקריה ללא עלות. במהלך החודשים האחרונים פרשה החברה, בהדרגה, רשת אלחוטית ב-60 אתרים שונים ברחבי העיר. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל בסוף 2012, עומד על 6 מיליון שקלים. יצוין כי בתכנון המקורי, עם פרסום הפרויקט, הוא צפוי היה להסתיים עד המחצית הראשונה של 2013.

בין האתרים שיציעו גלישה ציבורית בחינם, נמנים רצועת חוף הים, השדרות המרכזיות בעיר, פארק דרום, רחוב פלורנטין, שוק התקווה, גינות קהילתיות בדרום ובצפון העיר, טיילת הרברט סמואל, יפו העתיקה, רחוב אבן גבירול ועוד. כמו כן, העמידה העירייה לרשות הגולשים מוקד תמיכה ייעודי, אשר פועל 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע. בהמשך יחוברו 20 נקודות גישה נוספות אשר נבחרו על ידי תושבי העיר בעמוד הפייסבוק (Facebook) של העירייה.

על פי העירייה, פרויקט תל-נט הוא פריסת ה-Wi-Fi הרחבה ביותר שקיימת כיום בישראל עם שטח הכיסוי 3,660,920 מ"ר, מדרום לצפון וממזרח למערב, הכוללים מרכזים מסחריים, רחובות מסחריים ראשיים, שדרות, פארקים ואף את חופי הים. עד כה, בשלב הפיילוט של הפרויקט, בחודש יולי גלשו ברשת כ-13 אלף תושבים ובחודש אוגוסט כ-28 אלף. בהיבט הטכנולוגי, יחידת הגישה האלחוטית תחובר לנתב VDSL עם קישור לקו אסימטרי 20/3 מגה-בייט לשניה, והיא תומכת ב-25 משתמשים בו זמנית ברוחב הפס של 500 מגה-בייט לשנייה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים