CyberMonday שבר שיאים: הוכתר כיום עם המכירות הגבוהות ביותר ברשת

האמריקנים רכשו אונליין ביום הקניות המפורסם בכ-1.75 מיליארד דולר – 18% יותר מאשר בשנה שעברה ● ב-32 הימים הראשונים מאז תחילת תקופת חגי סוף השנה הם קנו ברשת בכ-24 מיליארד דולר - עלייה של 8% ● המרוויחות הגדולות היו אמזון ואי-ביי

ה-CyberMonday של השנה עשה היסטוריה והפך ליום בו הוציאו האמריקנים ברשת יותר מאשר בכל יום אחר – 1.735 מיליארד דולר. מדובר בקפיצה של 18% לעומת המכירות ב-CyberMonday בשנה שעברה, כאשר גם אז הוא הוכתר כ-"יום הטוב ביותר בתולדות הקניות באינטרנט".

CyberMonday לא בא לבדו והוא יום שיא בתקופת הקניות של חגי סוף השנה בארצות הברית, בחודשים נובמבר ודצמבר. על פי נתונים של ComScore, האמריקנים הוציאו ברשת ב-32 הימים הראשונים של תקופה זו 23.9 מיליארד דולר – 8% יותר מאשר בתקופה המקבילה אשתקד.

לעומת זאת, על פי איגוד הקמעונות של ארצות הברית, אזרחי המדינה הוציאו ב-BlackFriday ובכל סוף השבוע שבא אחרי חג ההודיה 1.7 מיליארד דולר פחות מאשר בשנה שעברה. בקניות באינטרנט בתקופה זו דווקא היה זינוק של 34% ל-1.549 מיליארד. ככלל, בחמשת הימים שבין חג ההודיה ל-CyberMonday הוציאו האמריקנים באינטרנט 5.3 מיליארד דולר – 22% יותר מאשר באותה התקופה ב-2012.

המרוויחות הגדולות היו אמזון (Amazon) ואי-ביי (eBay): לפי ChannelAdvisor, המכירות של אמזון זינקו ב-44.3% ואלה של אי-ביי – ב-32.1%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים