HOT תגייס נציגי שירות ותשקיע בתחום 25 מיליון שקלים

הקבוצה הודיעה על שורה של מהלכים שלטענתה יובילו לקיצור זמני ההמתנה הארוכים במוקדי השירות שלה ● ההחלטה התקבלה לאחר שמשרד התקשורת הטיל עליה בגין כך קנס של 1.3 מיליון שקלים

07/07/2014 12:32
אילן צחי, מנכ"ל HOT

נראה שהקנס שהטיל משרד התקשורת על HOT, בסך 1.3 מיליון שקלים, הוביל אותה לפעול: החברה הודיעה כי תגייס עוד החודש 500 נציגי שירות ועד סוף השנה תשקיע יותר מ-25 מיליון שקלים. לטענת החברה, מהלכים אלה אמורים לשפר את זמני ההמתנה הארוכים לשירות הלקוחות שלה.

מזה זמן רב מתלוננים לקוחות על זמני ההמתנה הארוכים במוקדי השירות של HOT, ובשבוע שעבר אף הוגשה נגד החברה תביעה על סך כ-20 מיליון שקלים, בטענה שההמתנה למענה אורכת עד פי 50 מהזמן המותר. כמו כן, ניתן לראות את ההחלטה על רקע אפליקציות השירות המשלימות ש-yes השיקה באחרונה.

HOT אף תשיק בקרוב פעולות נוספות שיוכלו הלקוחות לבצע בשירותים הדיגיטליים של החברה, בהם חשבונית דיגיטלית, פעולות אישיות במנוי, עדכון אמצעי תשלום, הסדרת חיובים, ביצוע מעבר דירה, שינוי תזמון טכנאי ועוד.

אילן צחי, מנכ"ל HOT, טען כי "שיפור השירות נמצא בראש סדר היום של החברה ולשם כך אנחנו נוקטים בשורה של צעדים  אליהם כולנו מגויסים. נפעל לכך שהשיפור יורגש כבר בקרוב"

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אבי

    הכל שקר כל השירות עבר לחברות פרטיות השערות בתשלום הכל שליחים שמגיעים מתקשרים מחוץ לבית מבקשים את הממיר הישן מגברת בת 80 בלי בושה וגם דורשים תשלום

  2. אורי

    משהו גורם לי לא להאמין להם.... מעניין למה

  3. דורון

    הבעיה של HOT, זו לא כמות המוקדנים שתענה, עוד 450 מקומות עבודה זה טוב, אבל לא מספיק. הרקבון הוא מבפנים, במדיניות, במוצרים, בהחלטות ניהוליות. תנסו אולי להחליף את השדרה הניהולית, זה יעזור

אירועים קרובים